
Vyplétání kol
Pokud už máme „v malíku“ centrování kol, kterému jsme se věnovali v minulém čísle, můžeme kolo bez obav i sami vyplést. Výplet sice může připomínat...
Pokud už máme „v malíku“ centrování kol, kterému jsme se věnovali v minulém čísle, můžeme kolo bez obav i sami vyplést. Výplet sice může připomínat...
Mohlo by se zdát, že v pořadí před centrováním kola by mělo být jeho zapletení. To však necháváme na příště záměrně, neboť centrování je časté, zat...
Přemýšleli jste někdy nad tím, se kterým komponentem je během sezony nejvíce a naopak nejméně práce? Sedlo se řadí k těm, které stojí na absolutním...
K často opomíjené a hlavně nesprávně prováděné činnosti při očistě kola patří postup údržby řetězu. Bohužel poměrně často se lze setkat s přemazaný...
Správná šířka řídítek přispívá ke komfortnímu posedu, proto by se mělo i tak zdánlivé maličkosti věnovat více pozornosti. Zatímco u silničních kol ...
Hydraulické kotoučové brzdy si na kolech našly za poměrně krátkou dobu stálé místo a těší se čím dál větší oblibě. K jejich hlavním přednostem patř...
Přímá údržba ložisek zadního náboje se od předního, kterému jsme se věnovali v minulém čísle, příliš neliší. Rozdíly však plynou z přítomnosti voln...
V jednom z dílů Domácí dílny jsme se věnovali údržbě hlavového složení a-head. Vzápětí se na redakčním mailu objevily dotazy, jak si poradit se záv...
Sezónu jsme zvyklí dělit do dvou částí – zimní a letní. Přechod z jedné do druhé bývá spojen s kompletní údržbou kola. Z pohledu mazání komponentů ...
Tzv. „G“ pružinky jsou u řadících pák Campagnolo snad jediným zdrojem možné poruchy, nebo lépe řečeno snížené funkčnosti, pokud nepočítáme závady v...