
Centrování kol
Mohlo by se zdát, že v pořadí před centrováním kola by mělo být jeho zapletení. To však necháváme na příště záměrně, neboť centrování je časté, zat...
Mohlo by se zdát, že v pořadí před centrováním kola by mělo být jeho zapletení. To však necháváme na příště záměrně, neboť centrování je časté, zat...
Tzv. „G“ pružinky jsou u řadících pák Campagnolo snad jediným zdrojem možné poruchy, nebo lépe řečeno snížené funkčnosti, pokud nepočítáme závady v...
Kvalitní karbonová sedlovka dokáže v některých případech výrazně zvýšit jízdní komfort díky vhodně poskládaným uhlíkovým vláknům i jejich vrstvení,...
Správná šířka řídítek přispívá ke komfortnímu posedu, proto by se mělo i tak zdánlivé maličkosti věnovat více pozornosti. Zatímco u silničních kol ...
Hydraulické kotoučové brzdy si na kolech našly za poměrně krátkou dobu stálé místo a těší se čím dál větší oblibě. K jejich hlavním přednostem patř...
K často opomíjené a hlavně nesprávně prováděné činnosti při očistě kola patří postup údržby řetězu. Bohužel poměrně často se lze setkat s přemazaný...
Přímá údržba ložisek zadního náboje se od předního, kterému jsme se věnovali v minulém čísle, příliš neliší. Rozdíly však plynou z přítomnosti voln...
V jednom z dílů Domácí dílny jsme se věnovali údržbě hlavového složení a-head. Vzápětí se na redakčním mailu objevily dotazy, jak si poradit se záv...
Sezónu jsme zvyklí dělit do dvou částí – zimní a letní. Přechod z jedné do druhé bývá spojen s kompletní údržbou kola. Z pohledu mazání komponentů ...
Kotoučové brzdy ovládané lankem byly zpočátku vstupní branou do světa diskového brždění, obec bikerská k nim měla přece jen blíže – žádné obavy z n...