
Vado je prostředek pro vše – od každodenního dojíždění přes rychlé tréninky až po dobrodružství delší, než bylo plánováno. Vyváženě kombinuje úroveň kvality jízdy, dojezdu, výkonu a zejména hmotnosti. Přepracovaná geometrie vychází z požadavků, které hledá silniční jezdec, a ovladatelnosti, kterou potřebuje jezdec na horském kole. Plynulé řazení enviolo City Internal Gear Hub (IGH) obsahuje speciálně navržený náboj a odpovídající ovladač. Nevšední je i „softwarová podpora“, aplikace MasterMind a Mission Control na displeji odhaluje všechny relevantní informace o vaší jízdě, umožňuje ladění úrovní podpory v reálném čase a umožňuje bezdrátové aktualizace, aby se kolo časem zlepšovalo. MasterMind se bez problémů integruje s aplikací Mission Control pro nástroje pro optimalizaci dosahu, pokročilé ladění, diagnostiku za jízdy a další. Pomocí aplikace lze deaktivovat motor kola a spustit alarm pohybového senzoru. Jakmile je motor uzamčen, nelze jej znovu aktivovat, s výjimkou vlastníka. Vado je vybaveno blatníky, předními a zadními LED světly a zadním nosičem s nosností 27 kg. Zadní nosič je kompatibilní s dětskými sedačkami na kolo a kolo je také dimenzováno na tahání přívěsu s pevnou nápravou.
www.specialized.com/cz/cs
Technický popis: rám Alu E5 * vidlice SR Suntour, 80 mm * kliky Alu * řazení plynulé, Enviolo Twist Display, karbonový řemen * brzdy Shimano MT200, 180 mm * ráfky alu, 650C * pláště Specialized Pathfinder, 650B x 2,3“ * velikost M * hmotnost 29 kg * motor Specialized 2.0E, 50 Nm * baterie Specialized U2-530 Wh * cena 109 000 Kč
První dojmy testerů:
Zuzana: Skvělá jízda i přes vyšší váhu kola, motor plynule zabírá, velmi měkké ježdění přes nerovnosti. Chvíli jsem hledala na otočné rukojeti správný převod ve stoupání.
Sabina: Pohodlné kolo, komfortní pozice v sedle. Motor skvěle zabíral do kopce a vždy krásně reagoval. Do města, na asfalt – úplně bez připomínek.
Jan: Příjemné výletní kolo, dobře se ovládá, displej nabízí spoustu informací. Do prudších kopců jsem mu musel pomoci. Jízda bez baterie je obtížná.
Tomáš:. Skvělý univerzál, nebál bych se s ním i na polní cesty či lesní úseky, ale bez větších stoupání.
Jaroslav: Příjemný motor, nastupuje měkce a plynule, síla je na rovině dostačující, v prudším kopci mi trochu chyběla.
Přidat komentář