Azub – Výběr z nabídky elektrokol 2021

před 6 dny

Uherskobrodská společnost Azub Bike nabízí vyznavačům elektrokol koncept tzv. „kompletního pohodlí“. Nejenže vám motor pomůže s překonáním nejnáročnějších úseků vašich výprav, ale zároveň vám pohodlné sedačky ležatých kol a tříkolek nabídnout opravdu pohodlné a „zdravotně nezávadné“ svezení. Azub se stavbě lehokol věnuje už od roku 2000 a za těch více než 20 let se vypracoval až na úplnou světovou špičku ve svém oboru. To potvrzuje i zisk třetího prestižního ocenění Trike of the Year v průběhu čtyř let. Boom elektrických pohonů se nevyhnul ani odvětví ležatých kol a tříkolek, a proto i Azub pružně zareagoval a své stroje nyní osazuje motory Shimano Steps E6100 a novým EP8. Azub je známý svým nekonvenčním přístupem k řešení technických detailů a snaží se do světa ležatých kol přinášet co nejvíce moderních technologií. Příkladem může být dnes už běžné použití pevných os u tříkolek, nebo titanové přední odpružení, za které získali prestižní ocenění Tříkolka roku 2016. Každé kolo je v Uherském Brodě stavěno přesně dle přání zákazníka, a proto jsou i ceny stanoveny individuálně dle navržené specifikace. Na rozdíl od klasických kol není u lehokol nutné stavět speciální rámy pro elektrokola. U ležatých kol a tříkolek se pouze vymění přední nastavitelná část rámu se šlapacím středem za verzi s motorem a na rám se pod sedačku umístí baterie. V Azubu jsou tak schopni postavit jakýkoliv svůj model v běžné, ale i v elektrické verzi. www.azub.cz

 

Ti-Fly X

Top model značky, který je unikátní svým předním odpružením pomocí titanových listových per, se nejčastěji staví s motorem Shimano Steps EP8 a se čtrnáctirychlostní převodovkou Rohloff , nebo ve variantě se Shimano XT 1×11. 26“ pláště až do šíře 2,8“.

 

Ti-Fly 20

Celoodpružená komfortní tříkolka se všemi třemi 20“ koly má také unikátní přední odpružení titanovými pery v kombinaci s tlumiči. V Azubu ji rádi staví v kombinaci Shimano Steps E6100 s plynulou převodovkou v zadním náboji Enviolo TR.

 

TRIcon 26

Pouze vzadu odpružený model může být stejně jako všechny tříkolky od Azubu skládací. Motory Shimano se v tomto případě obvykle kombinují s automatickým řazením Shimano Nexus Inter-5E nebo klasickou přehazovačkou v konfiguraci 1×9.

 

T-Tris 26

Nejrychlejší třístopý stroj značky má přední kola 20“, zadní 26“ a tuhý rám bez odpružení. Jako elektrokolo je nejčastěji stavěn s motorem Shimano Steps E6100 a klasickou přehazovačkou. Oblíbené jsou u něj i naprosto bezúdržbové bubnové brzdy.

 

T-Tris 20

Základní model tříkolky v nabídce není odpružený, ale pohodlí mu zajišťuje tzv. vyplétaná ergonomická sedačka a často montované balónové pláště Schwalbe Big Ben Plus. Motorem je nejčastěji Shimano Steps E6100 a plynulá převodovka Enviolo.

 

Fat

FAT je postaven na ráfcích Gipiemme se 4“ pneumatikami Schwalbe Jumbo Jim. Motor je obvykle Shimano Steps EP8 v kombinaci s 1×10 nebo 1×11. Brzdy jsou nejčastěji mechanické kotoučovky Avid BB7, nebo hydraulické Shimano XT.

 

Max

Lehokolo typu highracer můžete mít v kombinaci kol 2×26“ nebo 2x700c. V motorové verzi se obvykle staví s menšími koly, odpruženou přední vidlicí Spinner Grind nebo RockShox a motorem Steps E6100. Typický je čtrnáctirychlostní náboj Rohloff.

 

Six

Celoodpružený turistický model s 20“ předním a 26“ zadním kolem je postaven tak, aby vydržel nejnáročnější expedice. Obvyklá je kombinace motoru Steps E6100 a klasické přehazovačky 1×9 nebo 1×10, případně Rohloff. Nosiče až pro tři páry bočních brašen.

 

Twin

Největší kolo od Azubu a jediný běžně vyráběný jednostopý ležatý tandem na světě. V tomto případě by nejlepší elektrifi kací byl motor Steps EP8 s převodovkou Rohloff a přední vidlicí MRP Rustler. Vzadu pak dva tlumiče SR Suntour UnAir nebo Fox Float CTD.

 

Origami

Skládací lehokolo je také možno vybavit elektropohonem, který je nejčastěji kombinován s automatickou převodovkou Shimano Nexus Inter-5E. Kolo má integrovaný nosič a stejně jako u všech ostatních AZUBů si můžete vybrat barvu, komponenty i doplňky.

 

 

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře

Menu