Musím uznat, že si Vaše paměť je skvělá (já už si test Tanga
bohužel nevybavuji…) a Váš postřeh taktéž. Má odpověď je taková, že
je „profilování“ a „profilování“. Značku od značky, model od
modelu. Tango je pro mne jen jakýsi důkaz toho, že s některými materiály
lze dosáhnout libovolných tvarů bez ohledu na smysl tohoto konání –
vlastně ano, jediný smysl je stvořit originál, který zaujme. Funkčnost zde
však rozhodně není prioritou. Přijde mi to hodné spíše marketových
značek, kde se hraje na barvu… Ostatně na Vaši otázku mi pomohla
odpovědět sama značka De Rosa – Tango již v její nabídce nenajdete
(hovořím o mezinárodních stránkách výrobce a kolekci pro rok 2012) a
tvarování ostatních modelů je velmi decentní, takříkajíc normální.
Rudolf Hronza
Dobrý den, v předposledním čísle 53 × 11 uvádíte v recenzi na
Pinarello Dogma 2: „P. se dlouhodobě drží na technologické špičce.
Důkaz přijměte na příklad v esovitém zprohýbání vidlice i sedlových
vzpěr, anebo ještě lépe ve faktu asymetrické konstrukce celého rámu…“
Přitom před časem při hodnocení silničky DeRosa Tango jste tento modečl
dosti „strhali“, ačkoliv proti jeho asymetrii a zprohýbání VŠECH trubek
(včetně horní rámové!!!) je Pinarello Dogma jen způsobně učesaný model.
Jak to tedy je s vlivem asymetrie a zprohýbání trubek na kvaliltu a jízdní
vlastnosti silničního kola? Děkuji
Přidat komentář