Dárek k předplatnému

11.11.2010
Dobry den. Váš časopis sa mi velmi páči, prvý ročník som si kupoval a následujúce dva už mám predplatěné. V poslednom ísle som si s údivom prečítal výhody predplatného. Ten, kto to už čítal – hlavně ludia zo Slovenska, ostali tak trocha zarazení. A dovod? Zľava na okuliare!! Je to dost ubohé, že si nás takto vážitě, myslíte že by si všeci tie okuliare kúpili a náhodou by zaťažili nieci rozpočet. Je to dost smutné, myslím že až urážajúce takéto jednanie. Je mi lúto, mal som váš časopis rád a vždy sa naň těším, ale treba zaujať negatívny postoj a nečudoval by som sa keby ste stratili predplatitelov od nás. Velmi ma to mrzí, ale sklamali ste všetkých čitatělov na Slovensku. Prajem Vám pekný deň

Dobrý den,
z vašeho dopisu není zřejmé, zda se pohoršujete nad tím, že předplatitelům nabízíme brýle se slevou nebo zda je nejsme schopni poskytnout i předplatitelům na Slovensku? To jsou dvě zcela odlišné věci. Brýle, ani jiný dárek nabídnutý v našich časopisech si samozřejmě kupovat nemusíte, jen se nám u dodavatele podařilo zajistit extrémně výhodně podmínky, kterými jsme chtěli předplatitelům udělat radost. Je nám opravdu jedno, zda se jich objedná pět nebo pět set. Předplatné je cenově zvýhodněno tak jako tak a na jeho ceně se nemění nic s brýlemi i bez nich.
Pokud se naopak pohoršujete nad tím, že si brýle nemůžete pořídit ze Slovenska, je odpověď mnohem složitější. Předplatné ne Slovensku nezajišťujeme my, ale externí, na to specializovaná firma, takže my ani nemáme databázi, ani časopis nebalíme a neposíláme. Do hry vstupují náklady na dopravu, celo , dph, balení a kdo ví co ještě… A v tomto případě i pojištění, protože jde o drahou věc. Zkrátka je to prakticky nerealizovatelné. Předplatitelé ze Slovenska přijdou jen o šanci využít slevy, o nic víc.
Zdraví
M.Raufer

 

kategorie dotazuRedakce

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře

Menu