Karbonový rám Kellysu jsme testovali v době, kdy nesl označení „KELLYS DYNAMIC Carbon monocoque“. Od modelového roku 2009 dostal přívlastek „superlite“, měl by tedy být ještě o něco lehčí. Tvarování rámu ani geometrie se však nezměnila. Testované kolo (na SH Ultegra) jsem jezdil poměrně dlouho a přirostlo mi až nečekaně k srdci. Kellys byl o kilogram lehčí než cenově srovnatelní soupeři, nadprůměrně pohodlný a vizuálně zajímavý. Geometrií nijak nevybočuje ze současných standardů, pouze pokud si správně vybavuji, má o chlup delší hlavovou trubku než někteří jeho soupeři.
Nejste-li vyznavačem extrémních posedů, pomůže vám ubrat jednu podložku pod představcem. Jediným kritériem, v němž upadal Kellys do průměru, je tuhost rámu. Při silových záběrech nezažíváte onen omamný pocit stoprocentní „prkennosti“ kola. Přesto si myslím, že vás URC 9.9 nezklame.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT