Mám negativní zkušenost s pláštěm s kevlarovou patkou (výrobce
neuvádím). Při prudkém brzdění opakovaně došlo k odlomení ventilku
z duše a k náhlé ztrátě tlaku. Po výměně za pláště s drátem opět
bez problémů. Je to obecný problém kevlarové patky, nebo bude příčina
jinde (ráfek,montáž…)?
O podobném problému jsem neslyšel. Je teoreticky možné, že se při nízkém tlaku posune plášť v ráfku a dojde k vytržení ventilku, ale není důvod se domnívat, že u kevlarové patky by k tomu mělo docházet častěji – tření mezi pláštěm a ráfkem by mělo být stejné jako u pláště drátového. Zkontrolujete spíše hrany u otvoru pro ventilek. Jsou-li v pořádku, jednalo o náhodu nebo chybu výrobce – kevlarová patka má jinak samé výhody.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT