Na různých fórech, našich i zahraničních, se často řeší problém
se skřípáním ložisek, čepů, zadní stavby u systému GT i-Drive. Chtěl
bych se tedy zeptat, zda s tím máte také nějaké zkušenosti, nebo zda
firma GT tento nešvar nějakou konstrukční změnou vyřešila. Na jaře bych
rád koupil celoodpružené kolo a GT je jeden z kandidátů.
Pokud se chystáte ke koupi celoodpruženého kola, na tento nešvar se
připravte obecně – vrže skoro každé, byť sebelépe udržované. Stačí
trochu
prachu a full si sem tam prostě vrzne. Dá se říci, že čím více čepů,
tím větší šance, že tomu tak bude – to je případ i GT. Sám jezdím
na Giantu, kolega na Specializedu, další na GT – a všichni vržeme 🙂 .
Jenže to není nic tak výrazného, co byste při jízdě vnímal.
Ahoj, já mám kolo GT Verb 2018 a musím říct, že je to katastrofa, vrže to jak jak stará skládačka 🙁 Bohužel budu kolo asi reklamovat, protože to není normální. Doporučili mi nové šroby, ale jako to přeci není možné, aby i levnější celopéro (29.000) takhle vrzalo 🙁
Rozhodně takové věci řešte se svým prodejcem, ten by měl zajistit jeho plnou funkčnost, zvláště, pokud je ještě v záruce.