Hrubší krok vidlice není zcela standardní projev, ale jak správně předpokládáte měl by se v průběhu zajíždění přeměnit v plynulý. Pomoci tomu můžete tak, že vnitřní nohy budete udržovat v čistotě a čas od času na ně aplikujete silikonový olej (nezáleží na značce stačí s obyčejný z železářství). Co se týká volné pružiny, je těžké soudit takto na dálku bez osobní zkušenosti. Pokud ale vše funguje správně když lehce dotáhnete příslušné kolečko příliš bych si s tím nelámal hlavu. K poslednímu bodu, páčka s želvou a zajícem slouží pro nastavení tlumení odskoku, které by mělo být zhruba ve střední poloze. Zkuste si schválně na místě stlačit a uvolnit vidlici v obou krajních polohách (želva – vidlice se bude vracet hodně pomalu, zajíc – vidlice „vystřelí” zpět) a najít co nejlepší kompromis – vidlice by se měla vrátit dostatečně rychle, přední kolo ale nesmí nadskočit od země.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT