Při rozhodování se zastánci domácího trénování dělí na dva tábory. Válce dokáží simulovat lépe reálnou jízdu, navíc při nich jezdec dokonale procvičí i stabilitu. Bohužel to s sebou přináší i jisté riziko, stačí malá nepozornost a jezdec je opouští. Kontakt roztočeného kola s pevnou zemí znamená raketový start proti zdi. Trenažér znamená pevné připojení zadního kola bez podobného rizika a potřeby stoprocentního soustředění. Daní je ale ve všech případech, jedno zda brzdí magnet či jiný systém, vámi zmiňovaná vyšší spotřeba plášťů. Cenová relace 4000 Kč již přináší dostatečně široký výběr modelů, pokud se budete rozhodovat pro toto provedení, doporučil bych trenažér se stavitelným odporem, robustní konstrukcí a kovovým přítlačným válečkem (z vlastní zkušenosti tomu odpovídá například Roto Record 4190 Kč, s nímž mám dlouhodobě dobré zkušenosti). Válce nejsou „uměle“ bržděny, opotřebení plášťů je menší. Jsou skvělé i pro zlepšení techniky jízdy. Za zmíněnou částku již pořídíte kvalitní vybavení. Pozor na dostatečně širokou základnu (mimo většího prostoru pro kolo díky širším válcům jsou i jako celek stabilnější). Eda Pinkava
Chtěl bych poradit, do jakého trenažéru investovat. Doteď jsem trénoval
na rotopedu, ale ten teď už odešel do věčných lovišť. Ptal jsem se
kolegů, co mi doporučí. Jeden mi půjčil magnetický trenažér. Bylo sice
fajnový, ale plášť div neuhořel. Sice je levnější, ale zase spotřeba
plášťů mě docela až děsí (když jsem viděl jak vypadá po 150 km).
Zato nikoho, kdo má válce, neznám, tak mi nemůže poradit v mém
rozhodování (jen to málo co jsem o nich slyšel mi v mém rozhodování
nepomůže). Jsem ochotný investovat maximálně 4000.
Přidat komentář