Nový Giant Trance X E+ dostává 29″ kola

16.9.2020

Oblíbený model Trance E+ se mění na Trance X E+ Pro 29, což v praxi znamená, že dostává 29“ kola, přičemž zdvih zůstal zachován na stejné hodnotě, jako měl Trance E+, tedy 150 mm vpředu a 140 mm vzadu. Díky motoru SyncDrive Pro Yamaha máte k dispozici podporu až 360 % a integrovaná baterie EnergyPak Smart disponuje kapacitou zvýšenou na 625 Wh.

Nový model Trance X E+ Pro 29 je postaven na hliníkovém rámu ALUXX SL s karbonovým horním vahadlem a prostřednictvím odpružení Maestro poskytuje 140 mm zdvihu. Nejmodernější generace odpružení Maestro přináší jednu zásadní novinku – díky tzv. flip-chipu si můžete snadno upravit geometrii rámu pro váš styl jízdy nebo terén, jakým nejčastěji jezdíte. Úhel hlavové trubky můžete mít strmější (66,5 stupně) nebo položenější (65,8 stupně), úhel sedlové trubky je potom 76,7 nebo 76 stupňů, což se projeví také na výšce středu šlapání (BB drop), která je buď 20 nebo 30 mm.

Středový motor Giant SyncDrive Pro Yamaha přináší vysoký točivý moment 80 Nm a nabízí podporu až 360 %. Kromě pěti jízdních režimů, které volíte manuálně, máte k dispozici také plně automatické nastavení výše podpory (režim SmartAssist). Energii si motor bere z lithiové baterie EnergyPak Smart 625 Wh, která je plně integrovaná a najdete ji zespodu dolní rámové trubky. Pro velmi rychlé nabíjení baterie dostáváte ke kolu 6-ampérovou nabíječku SmartCharger. Rám kola je navíc připraven pro instalaci druhé baterie EnergyPak Plus, která přidá dalších 250 Wh pro ještě vyšší dojezd (tato baterie bude nabízena samostatně jako volitelné příslušenství).

Ovládací jednotka Giant RideControl Ergo umožňuje dodatečnou instalaci kompatibilního displeje, který bude nabízen jako volitelné příslušenství. Díky Bluetooth konektivitě pak můžete vaše kolo spárovat s aplikací Giant RideControl pro chytré telefony (Android a iOS) – tato aplikace nabídne další užitečné funkce, jako například přesný stav baterie, možnost upravit výši podpory ve všech jízdních režimech podle vašich preferencí, záznamy o vašich jízdách nebo fitness funkce včetně analýzy vašeho výkonu. Konektivita ANT+ umožní propojit e-bike i s některými zařízeními, které využívají tento moderní komunikační protokol (cyklopočítače, sportovní navigace a sporttestery).

Pokud jde o výbavu kola, všechny tři nabízené modely mají řazení 1×12 s širokým rozsahem převodů, chybět nesmí teleskopická sedlovka s ovládáním na řídítkách a pro vyšší komfort i bezpečnou jízdu v terénu jsou důležité také širší ráfky a pláště – všechny modely proto mají bezdušové pláště v rozměru 2,6“ na ráfcích o vnitřní šířce 30 mm.

HLAVNÍ PŘEDNOSTI:

Vysoký výkon a dlouhý dojezd

Středový motor SyncDrive Pro Yamaha poskytuje vysoký točivý moment 80 Nm a podporu až 360 %. Plně integrovaná lithiová baterie EnergyPak Smart nabízí kapacitu 625 Wh. Mimořádně rychlé nabíjení umožní 6-ampérová nabíječka SmartCharger. Rám kola je navíc připraven pro instalaci druhé baterie EnergyPak Plus, která přidá dalších 250 Wh pro ještě vyšší dojezd (tato baterie bude nabízena jako volitelné příslušenství).

Automatický režim SmartAssist

Kromě pěti manuálně volených jízdních režimů máte k dispozici také plně automatický režim SmartAssist, ve kterém systém sám vyhodnocuje, jakou míru podpory má motor dodat. Pomáhá mu v tom 6-senzorová technologie PedalPlus, která ke čtyřem základním senzorům přidává ještě senzor zrychlení (akcelerometr) a senzor náklonu.

Skvělé odpružení Maestro

Odpružení Maestro je plně aktivní a vysoce citlivé, jízda v terénu tak bude příjemnější a zábavnější. Tento systém funguje na principu virtuálního (plovoucího) středu otáčení zadní stavby, což eliminuje nežádoucí pohupování při šlapání – díky tomu při jízdě neztrácíte energii a jedete plynuleji, rychleji a s menší námahou. Maestro využívá tlumičů s přímým uchycením do horního vahadla (tzv. trunnion mount) a nižším převodovým poměrem – výsledkem je ještě vyšší citlivost a lepší útlum.

Nastavitelná geometrie

Nejmodernější generace odpružení Maestro přináší jednu zásadní novinku – díky tzv. flip-chipu si můžete snadno upravit geometrii rámu pro váš styl jízdy nebo terén, jakým nejčastěji jezdíte. Úhel hlavové trubky můžete mít strmější (66,5 stupně) nebo položenější (65,8 stupně), úhel sedlové trubky je potom 76,7 nebo 76 stupňů, což se projeví také na výšce středu šlapání (BB drop), která je buď 20 nebo 30 mm. Zatímco strmější úhel vidlice je vhodný pro výjezdy, položenější vidlice zlepší stabilitu kola ve sjezdech.

(tz)

foto Giant

 

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře

Menu