TEST TREK Allant+ 7

27.6.2023

Takhle nějak možná vypadá blízká budoucnost městské i příměstské dopravy. Allant+ 7 je elektrokolo, kterým klidně můžete nahradit svůj vůz nebo jej v zaměstnání obdržet jako „služebák“. S výkonným motorem Bosch Performance a baterií s dostatečnou kapacitou snadno překonáte dlouhé vzdálenosti a užijete si i rychlé víkendové vyjížďky.

www.trekbikes.com/cz/cs

Technický popis: rám Alu Alpha Platinum * vidlice SR Suntour XCR32, 100 mm * kliky Prowheel, 170 mm, 40 z. * řazení Shimano Deore, 1×10 * přehazovačka Shimano Deore * kazeta Shimano LG-400, 11–43 z. * brzdy Tektro HD-M275, 180 mm * ráfky Alex MD35 * * pláště Schwalbe G-One, 650x57c * velikost M * hmotnost 26,4 kg * motor Bosch Performance Line CX, 85 Nm * baterie Bosch, 625 Wh * cena 98 490 Kč

První dojmy testerů

František: Pohodlné, obratné, moc příjemné kolo, skvěle odladěný pohon. Vynikající motor.

Matěj: V tomto segmentu výborná volba, od dojíždění do práce po výletu pro seniory. Jemné,

bezproblémové. Jede krásně, perfektně ovladatelné, vzpřímený posled, dostatečný výkon, dlouhý dojezd.

Ondřej M.: Doporučuji bez výhrad do města a na cyklostezky. Motor zabírá úžasně, plynule, do kopce dostatečný tah. Při frekvenčním šlapání dostane motor druhý dech.

Veronika: Jede hezky plynule, i když bylo větší na mou postavu, snadno se mi ovládalo, velmi příjemné kolo.

Hana: Ideální kolo pro starší dámu, poklidně, vede stopu, sedí se na něm pohodlně, motor neškube, jede plynule, košík na nákup, kabelku přes rameno a hurá na výlet.

Komplexní hodnocení

Asistence motoru při jízdě po rovině (asfalt)

Jaký byl váš pocit z jízdy po rovině? Zabíral motor rovnoměrně a plynule, nebo příliš brzy, příliš pozdě, vypínal nebo „cukal“?

5

Asistence motoru při trekingové jízdě (šotolina do mírného stoupání)

Jaký byl váš pocit z trekingové pasáže? Zabíral motor rovnoměrně a plynule, nebo příliš brzy, příliš pozdě, vypínal nebo „cukal“?

5

Asistence motoru při terénní jízdě (prudké stoupání)

Jaký byl váš pocit z terénní jízdy do stoupání? Byl výkon motoru dostatečný, dynamický, nebo „vadnul“?

5

Jízda bez motoru (200 metrů)

Je jízda bez motoru snadná, nebo lze šlapat jen ztěžka? Cítili jste nějaký odpor motoru?

4,3

Hlučnost/vibrace

Jaká byla subjektivní hlučnost motoru? Cítili jste vibrace? 3,66

Ovládání elektrokola

Jak složité bylo elektrokolo zapnout a za jízdy ovládat?

4

Dojezdová vzdálenost: 51 km

Celkový počet bodů: 4,49

Verdikt: I v kategorii kol pro nesportovní nasazení umí Trek nabídnout geometrii rámů, která vyhovuje uživatelům bez rozdílu. Městská kola by neměla rezignovat na snadnou ovladatelnost, právě u nich hraje důležitou roli. V tom Allant obstál na výbornou, nikoliv náhodou byl jeho předchůdce vyhlášen v Holandsku elektrokolem roku 2020, a to nikoliv pouze ve své kategorii, nýbrž absolutně.

oblast dotazu

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře

Menu