STEVENS E-TREMALZO Gen. 1

před 2 týdny

Kompletně navrženo a zkonstruováno v Hamburku, smontováno v Německu s důrazem na tamní kvalitu. Tak se prezentuje značka Stevens. Většina jejich kol pochází z Evropské unie, přičemž většina z nich je vyrobena v montážním závodě v severním Německu, a to již více než 30 let. Stevens sází na vlastní technologie, nejmodernější software a stroje, tím je zaručena jeho pozice mezi nejvyspělejšími německými značkami. Na současných modelech elektrokol v nabídce je vidět zúročení všeho výše uvedeného. Široké portfolio zejména cestovních a městských elektrokol doplňují sportovní MTB kousky s pevnými i celoodpruženými rámy do nejtěžšího terénu i na pohodové vyjížďky. Kolekci doplňuje novinka v podobě e-gravelu s lehkou přípomocí motoru TQ. Značka TQ tvoří spolu s motory Bosch a Shimano pevný základ, na kterém jsou elektrokola Stevens postavena. Vstupní model do světa elektrokol E-Tremalzo nabízí silný výkon díky pohonné jednotce Bosch Performance Line CX a točivému momentu 85 Nm a také plné propojení mezi jezdcem a kolem díky systému Bosch Smart Systém.

www.cyklosvec.cz

Technický popis

motor: Bosch G4 Performance Line CX, 250 W, 85 Nm * baterie: Bosch, 500 Wh * rám: Al-6061, db * vidlice: SR Suntour XCR34LO, zdvih 120 mm * kliky: Oxygen E-Scorpo * řazení: Sunrace, 1×10 * přehazovačka: Sunrace RDMS103 * kazeta: Shimano M4100, 11–42 z. * brzdy: Tektro HD-T280, 180 mm * ráfky: Oxygen RM-E25 Disc * pláště: Schwalbe Smart Sam Performance, 29×2,6″ * velikost: 20“ * hmotnost: 24 kg * cena: 87 490 Kč

První dojmy testerů

František: Pohon je super, klasický Bosch, zabírá plynule, typický zvukový projev, zdálo se mi, že trochu víc ‚žere‘ baterku. Položená vidlice drží kolo v klidu i při vyšších rychlosti v terénu.

Přemysl: Působilo na mě v terénu lehkým dojmem, nebál jsem se přeskočit nějakou překážku, je snadno ovladatelné,

Tomáš: Jezdec se může soustředit jen na terén a okolí, s kolem jsem ‚nezápasil‘, v terénu poslouchalo, objektivně vyšší váhu elektrokola jsem příliš nevnímal, vlastnostmi se blíží klasickému kolu.

Matěj: Jede pěkně, ve srovnání s jinými hned zaujme pocit lehkosti. S motorem Bosch se nikdy nešlápne vedle, ve všech režimech jízdy je čitelný,

Komplexní hodnocení

Asistence motoru při jízdě po rovině (asfalt)

Jaký byl váš pocit z jízdy po rovině? Zabíral motor rovnoměrně a plynule, nebo příliš brzy, příliš pozdě, vypínal nebo „cukal“?

4,6

Asistence motoru při trekingové jízdě (šotolina do mírného stoupání)

Jaký byl váš pocit z trekingové pasáže? Zabíral motor rovnoměrně a plynule, nebo příliš brzy, příliš pozdě, vypínal nebo „cukal“?

4,4

Asistence motoru při terénní jízdě (prudké stoupání)

Jaký byl váš pocit z terénní jízdy do stoupání? Byl výkon motoru dostatečný, dynamický, nebo „vadnul“?4,4

Jízda bez motoru (300 metrů)

Je jízda bez motoru snadná, nebo lze šlapat jen ztěžka? Cítili jste nějaký odpor motoru?

3,2

Hlučnost/vibrace

Jaká byla subjektivní hlučnost motoru? Cítili jste vibrace? 3,8

Ovládání elektrokola

Jak složité bylo elektrokolo zapnout a za jízdy ovládat?

4

Dojezdová vzdálenost: 41 km

Celkový počet bodů: 4,06

Verdikt: E-Tremalzo nabídne jezdci možnost růst s kolem – jakmile se zvýší jeho požadavky na kolo, spolu se zvyšujícími se technickými dovednostmi a zkušeností, Stevens bude stále vhodnou volbou, jako univerzál praktické, na trailech ještě lepší.

oblast dotazu

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře

Menu