CRUSSIS ONE-LARGO 10.9

před 2 týdny

Od oslovení zahraničních výrobců a představení první kolekce roce 2013 se v roce 2015 rodinná firma Crussis rozhodla pro výrobu v ČR na vlastní lince. Spolu s elektrokoly nabízela i koloběžky, kde získala evropské renomé. V roce 2018 se produkce posunula dál, nabídka byla rozšířena o karbonové horské elektrokolo s pevným rámem a celoodpružené horské elektrokolo. Jako jedna z prvních firma integrovala ve střední cenové třídě baterii do rámu. Rok 2018 byl ve znamení navázání spolupráce s Jaromírem Jágrem, který si nejprve koloběžku Crussis koupil pro svůj trénink. Dnes je tváří značky a jeho jméno nesou i limitované série kol. Pro modelový rok 2024 byla uvedena řada celoodpružených elektrokol s motory Bosch a Panasonic. A právě ten japonský má v rámu integrován i model ONE-Largo, zástupce početně obsazené střední třídy hardtailů e-MTB.

www.crussis.cz

Technický popis

motor: Panasonic GX Ultimate, 95 Nm * baterie: LG, 720 Wh * rám: Alu 6061 * vidlice: RockShox Recon Silver, zdvih 120 mm * kliky: Sram X-Sync, 175 mm, 38 z. * řazení: Sram NX Eagle, 1×12 * přehazovačka: Sram GX Eagle * kazeta: Sram CS-PG1210 Eagle, 11-50 z. * brzdy: Sram Guide T, čtyřpístkové, hydraulické, 200/180 mm * ráfky: Crussis disc * pláště: Maxxis Ardent, 29x 2,40“ * velikost: 18“ * hmotnost: 24,5 kg * cena: 69 990 Kč

První dojmy testerů

Petr B.: Motor Panasonic je příjemný, tichý, trochu mě nesedělo ovládání tlačítek voliče. Vidlice měla lineární chod, ke konci by chtěla přitvrdit.

František: Skvělý motor, silný, tichý, plynulý chod, rychlé a přesné řazení.

Jan: Velké překvapení, motor je úžasný, velmi plynulý náběh i ukončení pomoci při překročení rychlosti. Kdyby to nebylo doprovázeno odlišným zvukem motoru, ani bych to nepostřehl. Pokud bych se měl v hodnocení zaměřit na nedostatky, tak je nenacházím. Příjemné kolo do terénu, chybí snad jen teleskopická sedlovka, aby si v terénu jezdec vice užil.

Ondřej: Super pohon. Velmi dobré kolo, padne snadno do ruky.

Petr Š.: Velmi dobré jízdní vlastnosti, I v technických sjezdech jsem měl pocit jako na celoodpruženém kole, neodstával jsme rámy do zad. Dojem: hladké, plynulé kolo, snadno se vypořádalo s technickými úseky.

Komplexní hodnocení

Asistence motoru při jízdě po rovině (asfalt)

Jaký byl váš pocit z jízdy po rovině? Zabíral motor rovnoměrně a plynule, nebo příliš brzy, příliš pozdě, vypínal nebo „cukal“?

5

Asistence motoru při trekingové jízdě (šotolina do mírného stoupání)

Jaký byl váš pocit z trekingové pasáže? Zabíral motor rovnoměrně a plynule, nebo příliš brzy, příliš pozdě, vypínal nebo „cukal“?

4,8

Asistence motoru při terénní jízdě (prudké stoupání)

Jaký byl váš pocit z terénní jízdy do stoupání? Byl výkon motoru dostatečný, dynamický, nebo „vadnul“?

4,6

Jízda bez motoru (300 metrů)

Je jízda bez motoru snadná, nebo lze šlapat jen ztěžka? Cítili jste nějaký odpor motoru?

3,8

Hlučnost/vibrace

Jaká byla subjektivní hlučnost motoru? Cítili jste vibrace?

3,8 Ovládání elektrokola

Jak složité bylo elektrokolo zapnout a za jízdy ovládat?

3,4

Dojezdová vzdálenost: 49,4 km

Celkový počet bodů: 4,23

Verdikt: K typicky jasným barvám přidala značka nadčasový design. K modelu vlastnostmi reprezentujícímu současné světové trendy se hodí a podtrhuje úroveň kola. One Largo je krok do vyššího patra.

oblast dotazu

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře

Menu