Druhá generace LIV Langma má čím upoutat

před 2 týdny

Výzva v podobě přípravy všestranného kola, které vás nenechá na pospas v kopcích, ale ani rychlých rovinách, to je snem snad všech konstruktérů. Jedním z takových by měla být i nová podoba modelu Langma, která za čtyři roky své existence dovezla závodnice k šesti titulům národních šampionek a celkem ke 47 vítěstvím, na kterých měla nemalou zásluhu i fenomenální Marianne Voss.

To, co nabízí nová podoba stroje je zejména úprava rámového základu. Díky použití delších a kompaktnějších dílů karbonu se podařila spolu s vylepšením tuhostních parametrů i hmotnostní úspora 60 gramů. Tuhost pak byla podpořena také u přední vidlice, kde specifikace hovoří až o 50% vyšší boční tuhosti, a s ní spojenou dokonalou jistotou ovládání. V kontextu s vidlicí, ale i zadní stavbou dodejme, že je připravena pro použitím obutí až do šíře 32 mm. Opomenuta samozřejmě nebyla ani aerodynamika, změny profilování trubek, vývoj nové sedlovky Variant SLR, nebo doplnění klíčových modelů o zcela nová zapletená kola Cadex 36 s vynikajícími parametry při jízdě v bočním větru, to vše jsou úpravy pro souboje o nejvyšší příčky nejen na worltourových kláních.

(tz)

foto Giant

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře

Menu