S podobným problémem jsme se zatím nesetkali, což samozřejmě neznamená, že neexistuje. Na provedení nápravy rozhodně máte nárok. V první řadě jde o to, jak prodejce na reklamaci reagoval. Pokud zamítavě a Vy s tím nesouhlasíte, bude nutný posudek znalce – jinými slovy Vás čeká složitější cesta. Jestliže prodejce reklamaci uznal, ale nestihl ji vyřídit ve 30 dnech, což mu ukládá zákon, je postup shodný s případem, kdy uznal vadu jako neodstranitelnou či se stejná závada dvakrát opakovala. Další postup se proto liší od případu, kdy reklamaci uzná a provede ve 30 dnech (tehdy může věc opravit nebo vyměnit). Ve Vašem případě (uznáno, ale nezvládnuto během 30 dnů) máte dvě možnosti:
1. uznat, že vada nebrání řádnému užívání, a požadovat slevu – u kotoučů bych to ale rozhodně nedoporučoval 2. vada brání řádnému používání – měl byste mít nárok na výměnu produktu za nový a nebo na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz v plné výši. Prodávající tedy nesmí cenu snížit například kvůli opotřebení nebo proto, že cena zboží od jeho zakoupení do doby uplatnění reklamace klesla apod. Držím palce. Rudolf Hronza
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT