Upoutávka: Pepi´s tire noodle Rokk Line

před 2 týdny

Novinkou pro rok 2019 v nabídce italského výrobce ochrany ráfků Pepi´s Tire Noodle je Rokk Line.

Pepiho protidefektová vložka do pláště má snížit pravděpodobnost proražení pláště s tmelem uvnitř. Tomu zamezuje pěna s uzavřenými póry, pro jistotu ještě obalená žlutou fólií, aby nenasákávala tmel.

Žlutá varianta se od původní červené liší výrazně vyšší odolností, nepatrně vyšší hmotností, zhruba o 20 g. Abychom byli konkrétní, Pepiho nudle Rokk Line v průměru 27,5″ a velikosti M váží 112 g. Jinak je samozřejmě k dostání i pro 29″ kola, ba dokonce i pro stará 26″ kola. Velikost S, M, L vybíráte podle šíře pláště a ráfku. Zkušenost pak říká, že L se vejde i do 2,5″ pláště s 33mm ráfkem, ale už není snadné ho nandat.

Vložky se prodávají v páru spolu s ventilky s bočním výstupem vzduchu, aby vložka ventilek neucpávala, dohromady za cenu 1799 Kč od dovozce Schindler.

Po vybalení a zvážení přichází instalace do ráfku, respektive pláště. Verzi pro 27,5″ kola jsme nejprve hravě nasadili do už bezdušově nahozeného pláště, stačilo povolit jednu stranu patky, vsunout nudli a opatrně zas patku pláště vsadit do ráfku tak, aby se nevylil tmel.

Takto vydržel v plášti několik týdnů, probíhala pekelná zátěž na místech, kde není problém nasbírat 6 defektů za jednu jízdu, pokud máte duše.

Následovalo přezutí do nového pláště, doplnění tmelu, ale bez originálního ventilku od nudlí se nepovedlo dostat patky pláště do patek ráfku a to ani s kompresorem. Rada tedy zní, nechte plášť aspoň pár týdnů zajet, usadit se, používejte originální ventilky.

Kolik toho žlutý Rokk Line vydrží vám dáme vědět po důsledném testu, ještě před hlavní sezonou. 

Kdo pečlivě sledoval naši reportáž z veletrhu Eurobike, viděl, že se chystá i třetí verze vedle XC provedení Race Line, R-Evolution, ač je zatím stále ve fázi prototypu. R jako růžová.

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře

Menu