Jak šampion z přezkáčů představil budoucnost Thule

12.12.2023
Brzy mu bude 68 a od dob, co z Lake Placid vezl dvě zlaté olympijské medaile, už taky uběhlo bezmála půlstoletí. A přeci byl Ingemar Stenmark stále ve formě, hubený, elegantní, zajímavý. Jen naslouchátko v uchu naznačovalo některé aktuální neduhy dávného šampiona.

Pak ale na přehlídkové molo v bývalé opravně lokomotiv v Malmö přijel ve starém „poršáku“ a z letitého střešního boxu, co mu před lety sloužila při jeho poutích po kopcích, vytáhl sjezdovky, aby je umístil do poslední generace střešního nosiče na podobně moderní podobě německého sporťáku.

Vůbec první ambasador, či chcete-li influencer značky Thule tak symbolicky připomněl, jak dlouhá je její minulost (svůj první nosič lyží Švédové představili už v roce 1962) a jaká bude budoucnost v roce 2024 a dál.

Velký, celosvětový launch nazvaný THEX 23/24, kvůli kterému tam na sever putovalo na šest stovek lidí (a taky zástupce magazínu Velo, který do příštího vydání – Velo 1/2024, vyjde 9. 2. – připravuje obsáhlou reportáž z továrny a testovacího centra v centrále v Hillerstorpu), dal nahlédnout do produktového portfolia a vedle Stenmarka představil na jednom místě všech čtyřicet svých ambasadorů.

Čtyřnásobného mistra světa v MTB slopestylu Emila Johanssona; Anju Pärsonovou, olympijskou šampionku z „přezkáčů“; Charlotte Kallaovou, šampionku bílé stopy. A z Nepálu přijel taky Appa Šerpa, kterému tady říkají Michael Jordan Mount Everestu, protože na vrchol hory hor vylezl 21x, a pak ještě založil nadaci, co přináší nepálským dětem vzdělání. Snad jen ABBA v této hvězdokupě slavnostního večera scházela.

Tyhle slavné tváře na jedné straně šíří po světě myšlenku značky a na druhé ty své posílají do její centrály jako zpětnou vazbu. Protože ač inženýři v továrně mají své know-how i uživatelskou zkušenost, zkoušku ohněm provádějí právě až opravdoví profesionálové z lyží, kol, surfů nebo třeba od madel dětských kočárků.

 

Produkty Thule v sobě kombinují to, o co jde značce nejvíc – bezpečnost na prvním místě, praktičnost a samozřejmě styl, který je vidět na první pohled. Prodávají se ve 140 zemích světa a příští rok na pulty dorazí i těch třicet nových, v Malmö představených, což je vůbec největší nával novinek v historii brandu. Navíc i v nových produktových kategoriích.

Nový pilíř produkce tvoří autosedačky a taky produkty pro pejskaře, což jen podtrhuje filozofii Thule nabízet bezpečná a snadná přepravní řešení pro ty, co nedokážou vydržet na jednom místě a to všechno své chtějí vozit pořád s sebou. Ostatně motto značky je „Bring your life“.

 

Filip Grim

Foto: Thule

 

FOTOGALERIE

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře

Menu