Že neznáte německou značku Raymon Bicycles? Pak je nejvyšší čas se seznámit. Na veletrhu Eurobike totiž tenhle výrobce ukázal ochutnávku modelového roku 2026 a je velmi zajímavá – zahrnuje inovativní modely, moderní pohony značek Yamaha, Bosch a ZF a design, který jde s dobou. Značka se tak profiluje jako silný partner pro specializované prodejce napříč kategoriemi kol.

Tak jako dosud vždy, hlavní zaměření značky je na produkty kvalitní, výkonné a vhodné pro každodenní použití i sportovní jízdu. Ať už jde o e-MTB, gravel, městské či dětské kolo, Raymon vyvíjí kola a elektrokola, která přinášejí radost z jízdy a snadno se začlení do každodenního života.

Kolekce 2026 opět nastavuje nová technická měřítka. Největším tahákem je nový motor Yamaha PW-Link X4. Raymon jej jako exkluzivní partner tohoto výrobce motorů přináší na modelech Ravor a Vantor – jde o kompaktní pohon o hmotnosti 2,6 kg, se 100 Nm točivého momentu a špičkovým výkonem 800 W.
„Tak rychlé uvedení složité modelové řady je možné jen díky agilnímu týmu a silným partnerům,“ říká Felix Raymundo Puello, výkonný ředitel značky.


Nová řada Tavano představuje celoodpružené e-trekkingové kolo, které kombinuje komfort, výkon a praktičnost. Je ideální pro stylové cestování po městě, venkově i v přírodě. Zadní odpružení 120 mm si snadno poradí s nerovnostmi a přináší pohodlí. Podle varianty je bicykl osazen motorem Bosch Performance Line CX nebo PX – tichými, výkonnými a jemně nastavitelnými systémy.
Vyjímatelná baterie (600 nebo 800 Wh) umožňuje dlouhý dojezd a snadné domácí nabíjení. Díky aplikaci Bosch eBike Flow se Tavano stává digitálním společníkem – sledujte stav baterie, plánujte trasy nebo si nastavte úroveň asistence přímo na chytrém telefonu.


Raymon Bicycles ale neznamená jen technologie. Značka spojuje rychlý růst s cyklistickou tradicí. Byla založena v roce 2017 podnikatelskou dvojicí Susanne a Felix Raymundo Puello, uznávanými osobnostmi cyklistického průmyslu. Od března roku 2025 funguje opět jako nezávislá rodinná firma.
Filozofie Raymonu je jasná: inovace, férové ceny, otevřená komunikace – a přesvědčení, že jízdní kola jsou klíčem k udržitelné mobilitě. Značka sází na dlouhodobá partnerství, technickou i prodejní podporu a růst založený na spolupráci.


S moderním portfoliem, silnou vizí a vášní pro cyklistiku je Raymon připraven na další etapu – a pro všechny, kdo od jízdy čekají víc než jen přesun z bodu A do bodu B.
(red)
FOTOGALERIE
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT







MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT