Ghost E-Teru Pro

před 2 týdny

Německý výrobce kol s historií sahající až do roku 1993. Ta jsou pověstná užitím inovativních technologií, kvalitou zpracování i povedeným designem. Stěžejním segmentem jsou horská kola, firma ale neopomíjí segment e-biků, gravelů a v duchu německých preferencí také kol určených pro městskou dopravu. Velký důraz klade na testování nových produktů, jejich bezpečnost a špičkové jízdní vlastnosti. Na MTB značky Ghost jezdí mimo jiné také mimořádně úspěšný český biker Tomáš Slavík, který drží řadu prestižních titulů z ČR i ze světa.

www.schindler.cz

Technický popis:

motor: Bosch Performance CX, 250 W, 85 Nm* baterie: Bosch PowerTube, 800 Wh * rám: Alu 6061 * vidlice: RockShox Psylo Gold RC, zdvih 120 mm * kliky: Miranda Crius, 38 z. * řazení: Shimano SLX, 1×12 * přehazovačka: Shimano XT  * kazeta: Shimano SLX, 10-51 z. * brzdy: Magura MT5, čtyřpístkové, 203 mm * ráfky: Schürmann Craft Disc * pláště: Schwalbe Nobby Nic, 29×2,6“ * velikost: L * hmotnost: 24 kg  * cena: 117 990 Kč

 

První dojmy testerů

Jakub: Velmi podobné XC modelům střední třídy. Motor má sílu, v prudkých kopcích je třeba dávat pozor na podklouznutí. Zvládne náročné trasy, směřuje do terénu, tam by mi chyběla teleskopická sedlovka.

Matěj: Absolutní nadšení. Tak si představuju hardtail na traily. Zábavná geometrie, výkonná vidlice a čtyřpístkové brzdy. Kolo je tuhé, motor silný s pozvolným nástupem, doslova rve hlínu pod sebou. Jediným mínusem pro mě je absence teleskopické sedlovky.

Petr: Kolo pro cross country i freeridu. Skvělá geometrie, nádherně vede na lesních pěšinách mezi stromy, snadno se překlápí ze zatáčky do zatáčky. Do kopce jede fantasticky, ani v nejprudším stoupání se nemusí jezdec zvednout ze sedla. S teleskopickou sedlovkou by se posunul o patro výš.

Miroslav: Pěkně se ovládá. Kdybych to vzal z opačného konce, nenašel jsem chybu.

Komplexní hodnocení

Asistence motoru při jízdě po rovině (asfalt)

Jaký byl váš pocit z jízdy po rovině? Zabíral motor rovnoměrně a plynule, nebo příliš brzy, příliš pozdě, vypínal nebo „cukal“?

4,83

Asistence motoru při trekingové jízdě (šotolina do mírného stoupání)

Jaký byl váš pocit z trekingové pasáže? Zabíral motor rovnoměrně a plynule, nebo příliš brzy, příliš pozdě, vypínal nebo „cukal“?

4,83

Asistence motoru při terénní jízdě (prudké stoupání)

Jaký byl váš pocit z terénní jízdy do stoupání? Byl výkon motoru dostatečný, dynamický, nebo „vadnul“?

4,66

Jízda bez motoru (300 metrů)

Je jízda bez motoru snadná, nebo lze šlapat jen ztěžka? Cítili jste nějaký odpor motoru?

4

Hlučnost/vibrace

Jaká byla subjektivní hlučnost motoru? Cítili jste vibrace?

5

Ovládání elektrokola

Jak složité bylo elektrokolo zapnout a za jízdy ovládat?

4,83

Dojezdová vzdálenost: 76 km

Celkový počet bodů: 4,69

Verdikt: E-Teru Pro bylo jedno z nejlépe vybavených kol v testu, v kombinaci se sílou motoru a jízdními vlastnostmi tak přesvědčilo i extrémní bikery. Uhlazená německá technologie s extrémní schopností.

oblast dotazu

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře

Menu