Apache Hupahu 1 SE Bosch

před 2 týdny

Značka píše svou historii od roku 2001, širokou kolekci klasických kol doplnila o osm let později elektrokoly a v domácích podmínkách se stala doslova jejich průkopníkem. Současná nabídka čítá 53 modelů v různých kategoriích. Testovaný model je následovníkem loňského Hupahu 1, i přes modernizaci jeho cena poklesla o 15 000 korun.

www.apache-bike.cz

Technický popis:

motor: Bosch Performance CX Gen. 4, 85 Nm * baterie: Bosch PowerTube, 750 Wh * rám: Al-6061, db * vidlice: SR Suntour Axon 34, vzduchová, zdvih 120 mm * kliky: FSA Bosch, 36 z., 170 mm * řazení: Shimano Deore, 1×12 * přehazovačka: Shimano XT * kazeta: Shimano Deore, 11–51 z. * brzdy: Shimano BR-MT420, čtyřpístkové, 180 mm * ráfky: Remerx e-Rocky * pláště: Schwalbe Smart Sam Performance 29×2,25″ * velikost: M * hmotnost: 24 kg * cena: 79 990 Kč

 

První dojmy testerů

Matěj: Cyklostezka, terén, celodenní výlet, všude obstojí. Jestli je nějaká geometrie univerzální, tak tohle kolo ji má. Dobře vyladěný motor, funguje skvěle.

Hana: Příjemné kolo, silná plynulá podpora ve všech režimech, i bez motoru jsem ho zvládla.

Eda: Připraven na jakoukoliv situaci. Stabilní geometrie. Vzduchová vidlice má snadné ovládání z řídítek. Motor plynule reagoval, neměl jakýkoliv náznak kopání či tahání za nohy. Když se zmírní tlak na pedál, pohon ubere, což se hodí v technických pasážích.

Tomáš: Plynulá jízda ve všech podmínkách, trochu tendence ke zvedání předního kola, ale to byla daň za jízdu na maximální asistenci.

Komplexní hodnocení

Asistence motoru při jízdě po rovině (asfalt)

Jaký byl váš pocit z jízdy po rovině? Zabíral motor rovnoměrně a plynule, nebo příliš brzy, příliš pozdě, vypínal nebo „cukal“?

4,4

Asistence motoru při trekingové jízdě (šotolina do mírného stoupání)

Jaký byl váš pocit z trekingové pasáže? Zabíral motor rovnoměrně a plynule, nebo příliš brzy, příliš pozdě, vypínal nebo „cukal“?

4,4

Asistence motoru při terénní jízdě (prudké stoupání)

Jaký byl váš pocit z terénní jízdy do stoupání? Byl výkon motoru dostatečný, dynamický, nebo „vadnul“?

4

Jízda bez motoru (300 metrů)

Je jízda bez motoru snadná, nebo lze šlapat jen ztěžka? Cítili jste nějaký odpor motoru?

4

Hlučnost/vibrace

Jaká byla subjektivní hlučnost motoru? Cítili jste vibrace?

4 Ovládání elektrokola

Jak složité bylo elektrokolo zapnout a za jízdy ovládat?

5

Dojezdová vzdálenost: 84 km

Celkový počet bodů: 4,3

Verdikt: Česká značka prokázala svou příslušnost do první e-ligy, univerzální model vyhověl jezdcům různých stylů a dovedností.

oblast dotazu

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře

Menu