Díky čemu je značka Crussis tak úspěšná?

6.8.2021

KOMERČNÍ PREZENTACE Na trhu elektrokol v Česku se momentálně pohybuje několik desítek značek elektrokol. Mnoho z nich, převážně zahraničních, je orientováno do vyšší třídy, řekněme tedy v pořizovací hodnotě 70 000 korun a více. Nejprodávanějším segmentem elektrokol v Česku je ale střední třída, tedy elektrokola v pořizovací hodnotě 40 000 až 70 000 korun. V této kategorii naopak dominují čeští výrobci elektrokol jako např. značky Crussis, Apache nebo třeba Rock Machine. V posledních dvou sezónách lze jako jedničku na českém trhu označit právě český Crussis. Jaké je tedy tajemství úspěchu této velmi výrazné značky?

Skvělý poměr cena/výkon

Od úplného začátku této značky se její modely profilují skvělým poměrem cena versus výkon, což oceňuje řada českých zákazníků. Hlavním důvodem úspěchu Crussisu v Čechách je také sázka na motory značky Bafang, tedy motory od jednoho z největších světových výrobců elektromotorů. Motory Bafang mají velmi dobrou spolehlivost a funkčnost za přijatelnou cenu. Ve střední třídě tedy zřídkakdy narazíte na elektrokolo vybavené jiným pohonem, než je právě zmíněný Bafang. Díky tomuto spojení je možné zakoupit slušně vybavené elektrokolo Crussis se silnou baterií již za cenu kolem 40 000 korun.

V nabídce značky Crussis naleznete v této cenové relaci navíc všechny typy elektrokol. Od horských na 29“ nebo 27,5“ kolech, přes krosové, trekingové až po městské elektrokolo se sníženým nástupem.

Crussis však nenabízí pouze modely s motorem Bafang, ale má již v nabídce i jeden z nejlepších motorů na světovém trhu, a to motor Bosch 4. generace. Vrcholové řady elektrokol značky Crussis jsou vybavené právě tímto motorem, jsou osazené špičkovými komponenty, a proti zahraničním značkám se srovnatelnou výbavou jsou výrazně levnější.

Design, inovace, marketing

Už na první pohled elektrokola Crussis každého zaujmou, a to velmi výrazným designem. Samozřejmě ne každý zákazník ocení výrazné barvy, kterými Crussis většinu modelů elektrokol vybavil, ale každým rokem je vidět, že právě český trh takto výraznému designu svědčí. Dávno jsou pryč doby, kde se kupovala pouze černá nebo bílá kola. Poptávka po odlišných kolech, co se týče barvy, je obrovská. Není tak divu, že právě Crussis se stal nejprodávanější českou značkou elektrokol, a to z velké části také právě díky výrazným barvám svých elektrokol.

Ač je Crussis z pohledu světového měřítka „malou“ českou značkou, tak její výsledky se dají srovnat s velkými světovými značkami. Vyvíjí vlastní rámy, kde řeší geometrii a další detaily, potrpí si na velmi kvalitním lakování, které není levné pro výrobu, ale výsledek na kole je skvělý. Vyvíjí vlastní kryty motorů a systém uložení baterie. Každým rokem se tak modely elektrokol Crussis vylepšují a stávají se více propracovanými a kvalitnějšími. Ostatně i to je velmi důležité pro budoucí úspěch této značky.

Neméně důležitým aspektem úspěchu značky Crussis je také silná marketingová podpora. Jako hlavní tvář značky se představil všem známý Jaromír Jágr a musíme uznat, že je to velmi silné spojení, které funguje. Díky televizní reklamě s Jaromírem Jágrem se tak o elektrokolech dozvěděla i široká veřejnost.

Dobrá dostupnost modelů

V minulém roce, a letos to platí zejména, je bezpochyby hlavním tématem celková dostupnost elektrokol. Dá se říci, že Covid obrátil svět naruby a veškeré procesy a dodavatelské řetězce byly narušeny. V dnešní době je Evropa silně závislá na dodávkách zboží a surovin z Asie a díky zavřeným továrnám v Asii v minulém roce se výroba některých komponentů pro elektrokola naprosto zastavila. To má obrovský vliv i na výrobní závody v Evropě, které nemohou vyrábět, pokud nemají součástky k tomu potřebné.

V tomto ohledu Crussis předvedl velkou míru předvídavosti a díky ní si zajistil dostatek komponentů pro výrobu ještě dávno před tím, než tak učinili ostatní výrobci. Výsledkem je prakticky bezproblémová výroba a velmi dobrá dostupnost modelů elektrokol této značky. Dostupnost modelů samozřejmě ovlivňuje i velmi vysoká poptávka, takže není neobvyklé, že v různých částech České republiky jsou již některé modely elektrokol Crussis úplně vyprodané.

Letošní rekordní výroba, co se týče počtu kusů, staví Crussis oprávněně na první příčku v České republice. To rozhodně pomůže této značce v rozvoji a posunu i do dalších let.

(komerční prezentace)

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře

Menu