Armstrongův RadioShack vsadil na kombinaci šedé a červené, ačkoli se tento design může ještě lehce měnit. Belgická Omega Pharma-Lotto (dosud Silence-Lotto) musela měnit podobu svršků už jen kvůli změně názvu a sáhla po decentním provedení, jak je patrné ze snímku, na němž pózuje lídr formace pro klasické závody Philipp Gilbert, vítěz letošního ročníku Kolem Lombardie. V případě CerVélo Test Teamu se jedná o návrat do černého. U příležitosti prvního týmového setkání před sezonou 2010 v Basileji obdrželi jezdci a jezdkyně stáje sady nových dresů. Opět pocházejí od italské značky Castelli a opět na nich převládá černá barva (po bílé verzi z druhé poloviny sezony včetzně Tour de France), která má přispět ke snadné identifikaci závodníků v pestrém balíku.
Novinkou je červený „retro” pruh na hrudi, naopak velké fragmenty loga „e” zůstávají. Vedle designu se změnil i vlastní materiál – ten nový dosahuje ještě lepších výsledků při aerodynamických testech a při hodnocení termoregulace. Oblečení Cervélo tvoří výzvu nejen pro profesionály, podle francouzského deníku L’Equipe je nejprodávanějším kompletem týmu Pro Tour v uplynulém roce. Na obrázku se do nového dresu převlékli Thor Hushovd a závodnice ženského teamu Claudia Häuslerová.
(kk, kh)
Foto: Cor Vos, CerVélo Test Team a Team RadioShack
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT