<p>Na světlo světa pronikly snímky prototypu nového GT iDrive. Princip
‚poloplovoucího‘ středu zůstal v základě zachován, ale zdá se, že
díl zvaný dog bone, který spojuje hlavní rámový trojúhelník s mezikusem
nesoucím středové složení, je nově pojat jako listová pružina. Díky
nové konstrukci iDrive eliminuje některé dosavadní nedostatky – váhu a
zanášení otevřeného systému. Mechanismus umožňující pohyb středu je
nyní jaksi průzračnější a jak známo ? v jednoduchosti je síla. Nově se
objevuje jednodílná nepřerušovaná sedlová trubka, takže náraz sedlovky
do tlumiče bude již nemožný. Patrné je také zesílení hlavního čepu
spojujícího zadní stavbu s hlavním rámovým trojúhelníkem, což bude
mít nepochybný vliv na zvýšení boční tuhosti rámu. Každopádně se
zdá, že je na co se těšit.</p>
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT