V Liberci otevřen další Specialized Concept Store

9.5.2013
<p>Severočeský Specialized Concept Store najdete v Hlávkově ulici v Liberci-Ruprechticích</p>

V pořadí již dvanáctý Specialized Concept Store na území Česka a Slovenska byl v úterý 7. května slavnostně otevřen v Hlávkově ulici v Liberci-Ruprechticích jako první značková prodejna velkého S v severních Čechách, a to pod patronací zkušeného týmu obchodníků kolem Jakuba Svobody ze zavedené společnosti Kolokrám.

Vybudovat novou prodejnu v prostorách bývalého obchodu s kuchyněmi Koryna se podařilo v rekordně krátkém čase dvou měsíců. „S rekonstrukcí a přestavbou interiéru jsme začali na konci února, v té době ještě souběžně s přípravou Concept Storu v Polsku,“ přiblížil nelehký úkol Tomáš Jančárek, který má ve Specializedu realizaci projektu Concept Store na starosti. Jak při slavnostním otevření zmínil ředitel společnosti Specialized Eastern Europe Zdeněk Löffelmann, vše se upeklo během neformální debaty mezi ním a majitelem Kolokrám.cz Jakubem Svobodou loni na podzim při oslavě svatby Romana Kreuzigera. V Liberci, jako jednom ze strategických prodejních míst, ještě značkový shop chyběl. Svoboda v duchu svého neotřelého přístupu k propagaci přivítal zúčastněné slovy: „Vítám vás v Reichenbergském Specializovaném Koloniálu“ v narážce na německý název města a spojení své firmy a globální značky. Při otevření obchodu se mu podařilo uspořádat setkání osobností cyklistiky, které nespojuje jen Specialized. Kromě olympijského vítěze Jaroslava Kulhavého, mistra světa Michala Prokopa, Jiřího Nováka či silničního profesionála Františka Raboně, poctily svou účastí křest prodejny také velké postavy historie sportu, vítěz Závodu míru Jan Smolík, Karel Vávra, Pavel Vršecký, Svatopluk Henke a další známá jména. více na http://www.kolokram.cz/…liberec.html

Foto: Rob Trnka

1 komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře

  1. Karel Burian (karel.b@***) napsal:

    Do servisu jsem přivezl Levo specialized el. a chtěl jsem aby mě kolo prověřili,udělali diagnostiku a další , po 4 dnech a po mé urgenci, mě sdělili , kolo je v pořádku. Mimo jiné jsem zaplatil 600,-Kč. Kolo jsem převzal a můj problém byl stejný jako , když jsem ho servisu předával, cca 15 km a kolo přestane být podporováno a nejede. Podle aplikace je baterie zdravá, chybí ještě do výměny baterie přes 200 nabíjecích cyklů. Po dalším přeměření mě bylo doporučeno koupit novou baterii, nebo ji nechat repasovat./ale výsledek jejich měření neprokázal žádnou chybu , a opět řekli to může být to a nebo to/
    Kdo mě zaručí , že problém není v baterii a po výměně na tom nebudu stejně. Když jsem požádal zda by mě nemohli za úplatu
    zapůjčit baterii kde bych nejspíš zjistil zda závada je v baterii, již se neozvali. Tak to je profesionální přístup servisu specialized a bohužel se nejedná o lacinou záležitost.
    Asi se musím obrátit na výrobce a požádat o pomoc. Nejsem s přístupem servisu spokojen a pro sebe si to nenechám, zvláště když jde o tak vychvalovanou značku. Ptám se, vědí pracovníci servisu jak kolo dát do pořádku, protože ty řeči , že to může být
    to nebo ono mě neuspokojí. Rada pro kupující zjistěte si zda tak drahá kola mají odpovídající odborný servis.
    Karel Burian

Menu