<p>Stravování špičkového profesionálního cyklistického týmu je určitě
náročná záležitost, na druhou stranu je to velká příležitost i výzva
pro špičkové výrobce sportovní stravy. Jde také samozřejmě o prestiž a
také „trochu“ o peníze – vždyť spojovat své výrobky se zvučnými
jmény je běžný reklamní prostředek. Proto je určitě i takový zájem ze
strany producentů sportovní výživy uzavírat exkluzivní smlouvy a důkazem
toho je i oznámení firmy Clif Bar o prodloužení exkluzivní smlouvy
s týmem United States Postal Service do roku 2004. Podle této smlouvy bude
i nadále poskytovat své výrobky známé jako Clif Bar, Clif Shot a LUNA
celému týmu. Pro zajímavost – v roce 2001 spotřeboval tým USPS
8500 energetických tyčinek Clif Bar, 5000 balení výživ LUNA a
14000 energetických gelů Clif SHOT. Zajímavé však je, že pravou
třešničku z dortu USPS – Lance Armstronga – „vyzobla“
konkurenční firma Power Bar, která s trojnásobným vítězem Tour de France
uzavřela smlouvu, podle které může využívat pro účely reklamy jeho
jméno, obraz, podpis i hlas. Tato smlouva vstoupí v platnost v prosinci
tohoto roku a bude platná taktéž do roku 2004.</p>
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT