Bitka v Barech – Lance vítězí…

12.11.2001
<p>Stravování špičkového profesionálního cyklistického týmu je určitě náročná záležitost, na druhou stranu je to velká příležitost i výzva pro špičkové výrobce sportovní stravy. Jde také samozřejmě o prestiž a také „trochu“ o peníze – vždyť spojovat své výrobky se zvučnými jmény je běžný reklamní prostředek. Proto je určitě i takový zájem ze strany producentů sportovní výživy uzavírat exkluzivní smlouvy a důkazem toho je i oznámení firmy Clif Bar o prodloužení exkluzivní smlouvy s týmem United States Postal Service do roku 2004. Podle této smlouvy bude i nadále poskytovat své výrobky známé jako Clif Bar, Clif Shot a LUNA celému týmu. Pro zajímavost – v roce 2001 spotřeboval tým USPS 8500 energetických tyčinek Clif Bar, 5000 balení výživ LUNA a 14000 energetických gelů Clif SHOT. Zajímavé však je, že pravou třešničku z dortu USPS – Lance Armstronga – „vyzobla“ konkurenční firma Power Bar, která s trojnásobným vítězem Tour de France uzavřela smlouvu, podle které může využívat pro účely reklamy jeho jméno, obraz, podpis i hlas. Tato smlouva vstoupí v platnost v prosinci tohoto roku a bude platná taktéž do roku 2004.</p>

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře

Menu