<!-- Generated by XStandard version 2.0.0.0 on 2012-07-31T13:30:23 -->
<p>Silniční kolekce Spešlu pro rok 2013 doznává největších změn v té
části, která je orientovaná na pohodlí, či terén. Pokud loni přišla
firma s novým rámem SL4 u nejlehčího a superzávodního modelu Tarmac, pak
letos stejná technologie pokročila k modelu Roubaix. Lehčí, tužší a
hlavně pohodlnější. „Smoother is faster“ říkají konstruktéři
těchto kol. Zajímavostí je, že Boonenen letos dokázala vyhrávat jak na
Tarmacu a na Venge, tak na Roubaix. I tento model je superzávodní speciál a
vzhledem k povaze našich silnic je jako dělaný pro sředoevropské použití
mnome více, než lehký tvrdý Tarmac. Více technických podrobností najdete
v časopisech 53×11 a Velo.</p>
<p> </p>
Zajímavostí je, že ze třináctičlenného ženského týmu Lululemon Specialized všechny startovaly v olympijském silničním závodě. Bohužel nejlepší z nich dokončila až čtvrtá. řeč je o ženském týmu ale proto, že i ony těží z výhod novinky SL4, která je, stejně jako na mužském modelu Roubaix, nově aplikována na dámském modelu Ruby. K silničním novinkám značky patří i nová kola Roval, nové pneumatiky, aerodynamická časovkářská přilba a hlavně artilérie cyklokrosových speciálů Crux.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT