WTB na nové FREQUENCY

19.12.2011
<!-- Generated by XStandard version 2.0.0.0 on 2011-12-16T15:00:42 --> <p>Nové ráfky WTB Frequency z tvrdší slitiny řady 7000 mají mnoho technologií, jejichž přínos mohou posoudit nejen uživatelé 26ers ale i 29ers. Dvě jsou i nabízené vnitřní šířky, 19 a 23 mm. Celkem čtyři nabízené rozměry váží 390/475 g v 26" provedení a 435/530 g pro devětadvacítky.</p>

První vlastností je TCS (Tubeless Compatible System). Je tedy vhodný na úpravu pro bezdušové systémy UST a zároveň splňuje standardy ETRTO (The European Tyre and Rim Technical Organisation). To v praxi znamená větší kompatibilitu a jistotu dobrého usazení pláště v patce. Patce ráfku byla kladena zvláštní pozornost, upravený tvar by měl podržet plášť i v nejtěžších podmínkách. Zároveň by nasazení pláště za pomoci nožní pumpy nemělo být náročnější než s duší.

Dalšími technologiemi jsou:

CID – Compatible Integrated Design, česky a jednoduše co nejsnadnější servisovatelnost. Ráfek si může zaplést každý, kdo to umí, bez speciálního nářadí či unikátních technik.

4D (four directions) drilling je vrtání ráfku, které má odlehčit namáhané stěně ráfku u niple. Přímější nasměrování niple k nábě výrazně omezuje ohýbání a praskání niple i drátu, případně vytahání ráfku niplem.

UNBENDIUM BULGE se taktéž týká vnější stěny ráfku. Její zesílení má pochopitelně zásadní vliv na tuhost výpletu a řadu dalších pozitivních efektů.

I-BEAM používá WTB od roku 1994. Spoj vnitřní a vnější stěny zvyšuje tuhost a odolnost.

Petr Štuka

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře

Menu