Cílem virtuálních projektů obecně je umožnit zákazníkovi prostřednictvím průvodce mnohem lepší – vizuální – představu o funkci společnosti, výrobků a marketingu. „Postupně budeme ukazovat jednotlivé produkty a s nimi propojené konstrukční a výrobní procesy. Provedeme zákazníka od začátku zadání objednávky až po finální předání kola. Je naplánována celá série těchto dílů, komentuje projekt ing. Kateřina Duchková z Duratecu. „Tento první virtuální projekt měl jediný cíl: vyzdvihnout přednosti značky Duratec, tj. výroba u nás v Čechách, stavba rámů a kol na zakázku a propagaci přímého prodeje. Ve všech našich inzercích jsou tyto přednosti napsány, vyšla spousta článků o výrobě našich kol včetně fotek, a přesto téměř každý zákazník, který k nám dorazí, je velmi překvapen, že výroba je opravdu u nás v Městě Touškově. Proto je nutné hledat nové formy prezentace a jít zákazníkovi ve všem naproti.”
Rudolf Hronza
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT