Raymon Bicycles odhaluje modely pro rok 2026

2.8.2025
Že neznáte německou značku Raymon Bicycles? Pak je nejvyšší čas se seznámit. Na veletrhu Eurobike totiž tenhle výrobce ukázal ochutnávku modelového roku 2026 a je velmi zajímavá – zahrnuje inovativní modely, moderní pohony značek Yamaha, Bosch a ZF a design, který jde s dobou. Značka se tak profiluje jako silný partner pro specializované prodejce napříč kategoriemi kol.

 

 

Tak jako dosud vždy, hlavní zaměření značky je na produkty kvalitní, výkonné a vhodné pro každodenní použití i sportovní jízdu. Ať už jde o e-MTB, gravel, městské či dětské kolo, Raymon vyvíjí kola a elektrokola, která přinášejí radost z jízdy a snadno se začlení do každodenního života.

 

 

Kolekce 2026 opět nastavuje nová technická měřítka. Největším tahákem je nový motor Yamaha PW-Link X4. Raymon jej jako exkluzivní partner tohoto výrobce motorů přináší na modelech Ravor a Vantor – jde o kompaktní pohon o hmotnosti 2,6 kg, se 100 Nm točivého momentu a špičkovým výkonem 800 W.

 

 

„Tak rychlé uvedení složité modelové řady je možné jen díky agilnímu týmu a silným partnerům,“ říká Felix Raymundo Puello, výkonný ředitel značky.

 

 

Nová řada Tavano představuje celoodpružené e-trekkingové kolo, které kombinuje komfort, výkon a praktičnost. Je ideální pro stylové cestování po městě, venkově i v přírodě. Zadní odpružení 120 mm si snadno poradí s nerovnostmi a přináší pohodlí. Podle varianty je bicykl osazen motorem Bosch Performance Line CX nebo PX – tichými, výkonnými a jemně nastavitelnými systémy.

Vyjímatelná baterie (600 nebo 800 Wh) umožňuje dlouhý dojezd a snadné domácí nabíjení. Díky aplikaci Bosch eBike Flow se Tavano stává digitálním společníkem – sledujte stav baterie, plánujte trasy nebo si nastavte úroveň asistence přímo na chytrém telefonu.

 

 

Raymon Bicycles ale neznamená jen technologie. Značka spojuje rychlý růst s cyklistickou tradicí. Byla založena v roce 2017 podnikatelskou dvojicí Susanne a Felix Raymundo Puello, uznávanými osobnostmi cyklistického průmyslu. Od března roku 2025 funguje opět jako nezávislá rodinná firma.

Filozofie Raymonu je jasná: inovace, férové ceny, otevřená komunikace – a přesvědčení, že jízdní kola jsou klíčem k udržitelné mobilitě. Značka sází na dlouhodobá partnerství, technickou i prodejní podporu a růst založený na spolupráci.

 

 

S moderním portfoliem, silnou vizí a vášní pro cyklistiku je Raymon připraven na další etapu – a pro všechny, kdo od jízdy čekají víc než jen přesun z bodu A do bodu B.

(red)


FOTOGALERIE

 

 


 

 

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře

Menu