WTB přivádí do Evropy novou značku – Freedom

25.11.2009

Nejdůležitějším cílem společnosti je přesvědčit více lidí k tomu, aby odložili klíčky od svých aut a připojili se k programu Urban Movement, který využívá kola jako dopravního prostředku, spojení pohybu a zábavy. Slogan Freedomu mluví za vše: „Nekupujte nás, kupujte pohyb”. Freedom spolu se svými partnery pomohl k investici více než 712 milionů amerických dolarů ve Spojených státech na výstavbu bezpečnější, nemotorizované infrastruktury – měnící se klima totiž nabízí výrazné zlepšení ve smyslu lepší mobility a menšího zatížení silnic i v tak automobily ovládané zemi, jako je USA.

V Evropě je Freedom vlastněn a provozován společností WTB Europe, což zaručuje kvalitní zákaznický servis a konkurenceschopné ceny. V USA Freedom v současné době nabízí osm modelů sedel v široké škále od sportovního sedla Racine až po komfortní sedlo Relax, dále čtyři pláště, tři modely ráfků a gripy v trackovém stylu. Zřejmě nejtrendovějším výrobkem z této řady je plášť ThickSlick o rozměrech 700×25c – nabízí dvojnásobnou ochranu v porovnání se standardním pláštěm. Navíc je ThickSlick k mání ve verzi Urban Armor s ochrannou kevlarovou vložkou DuraStrip, což z něj činí jeden z nejodolnějších plášťů na silnici.

(tz)

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře

Menu