iVelo.cz Inzerce v časopisech

Inzerce v časopisech Vydavatelství V-PRESS

VELO – cyklistická revue

logo časopisu Velo 19. ročník, náklad 12 500 výtisků

  • Nejširší inzertní záběr cílové skupiny v oboru
  • Čtenáři výhradně jako aktivní uživatelé kola
  • Stále noví a mladí čtenáři, obměna během tří let z 50 %
  • 35 000 čtenářů měsíčně

Kalendář Velo 2016

Tituly uzávěrka objednávek
(podklady pro výrobu)
hotová inzerce
(elektr. podoba)
expedice
(prodej)
Velo 1/16 20. 11. 15 4. 12. 15 22. 12. 15
Velo 2/16 22. 12. 15 4. 1. 16 21. 1. 16
Velo 3/16 15. 1. 29. 1. 18. 2.
Velo 4/16 15. 2. 29. 2. 17. 3.
Velo 5/16 21. 3. 1. 4. 21. 4.
Velo 6/16 15. 4. 29. 4. 19. 5.
Velo 7–8/16 20. 5. 3. 6. 11. 7.
Velo 9/16 15. 7. 29. 7. 18. 8.
Velo 10/16 26. 8. 9. 9. 29. 9.
Velo 11/16 23. 9. 7. 10. 27. 10.
Velo 12/16 21. 10. 4. 11. 24. 11.

Co je Velo

nejprodávanější a nejprestižnější domácí cyklistický časopis, magazín o životě na kole a s kolem, odborný měsíčník pro cyklistické nadšence pokrývající vše o kolech a cyklistech, technika, testy, přehledy, sport, trénink, zdraví, reportáže, trasy, cestování, tipy a rady

Periodicita

11 vydání

Náklad

12 500 výtisků

Speciální příloha březnového vydání

Speciální příloha březnového vydání VELO TIPY PRO DOBRÝ NÁKUP
nákupní tipy v jednotlivých uživatelských a typologických úrovních kol, dílů, oblečení a dalších doplňků
V prodeji od 18. 2. 2016

Distribuce

  • 30 % předplatitelé
  • 10 % vlastní prodejní síť (specializované sportovní a cyklistické prodejny)
  • 60 % hromadná distribuce tisku

Profil čtenáře

věk: 29,5
pohlaví: 89 % muži
11 % ženy
vzdělání: 24 % vysokoškolské
61 % středoškolské
příjem: 15 % nad 30 000 Kč
40 % 20 000–30 000 Kč
počet čtenářů
jednoho výtisku:
2,9

Velo elektronicky!

magazín Velo naleznete v elektronické podobě na www.floowie.com, www.publero.com. Vaše inzerce u nových čtenářů zdarma na PC, tabletech a mobilních telefonech!

Ceník inzerce Velo na vyžádání

Další formy redakční spolupráce dle individuální dohody.


CYKLOTURISTIKA – časopis pro cesty na kole

logo časopisu Cykloturistika 22. ročník, náklad 9 500 výtisků

  • Početná cílová skupina aktivních lidí širokého věkového spektra
  • Unikátní cena inzerce za oslovení jednoho čtenáře

Kalendář Cykloturistika 2016

Tituly uzávěrka objednávek
(podklady pro výrobu)
hotová inzerce
(elektr. podoba)
expedice
(prodej)
1/16 4. 1. 16 15. 1. 16 3. 2. 16
Dovolená 2016 29. 1. 12. 2. 9. 3.
2/16 4. 3. 18. 3. 6. 4.
3/16 8. 4. 22. 4. 11. 5.
4/16 13. 5. 17. 5. 15. 6.
5/16 17. 6. 1. 7. 20. 7.
6/16 5. 8. 19. 8. 7. 9.
7/16 2. 9. 17. 9. 5. 10.

Co je Cykloturistika

časopis pro cesty na kole, reportáže, cestopisy, rozhovory, produktové přehledy, testy kol, zdravotní osvěta, výletní cíle, tipy na trasy a okruhy v Čechách i zahraničí, pro rodiče i děti

Periodicita

7× ročně + speciál Dovolená na kole

Náklad

9 500 výtisků

Dovolená na kole

Speciální příloha březnového vydání Příručka každého cyklocestovatele. Tipy na dovolenou, nabídky cestovních kanceláří, zajímavé destinace, rady na cestu, jarní a předsezónní prodej.

V prodeji od 9. 3. 2016

Distribuce

  • 32 % předplatitelé
  • 8 % vlastní prodejní síť (specializované sportovní a cyklistické prodejny)
  • 60 % hromadná distribuce tisku

Profil čtenáře Cykloturistiky

věk: 41
pohlaví: 84 % muži
16 % ženy
vzdělání: 22 % vysokoškolské
60 % středoškolské
počet čtenářů
jednoho výtisku:
4,6

Cykloturistika elektronicky!

magazín Cykloturistika naleznete v elektronické podobě www.floowie.com, www.publero.com.
Vaše inzerce u nových čtenářů zdarma na PC, tabletech a mobilních telefonech!

Ceník inzerce Cykloturistiky na vyžádání

Další formy redakční spolupráce dle individuální dohody.


53×11 – časopis pro cesty na kole

logo časopisu 53×11 9. ročník, náklad 10 000 výtisků

  • 30 000 čtenářů na každé vydání

Co je 53×11

specializovaný časopis silniční cyklistiky, dlouho postrádaný plnohodnotný cyklistický magazín pro silničáře s pro ně více než srozumitelnou převodovou matematikou v názvu, exkluzivní formát, exkluzivní fotografie, exkluzivní rozhovory, návštěvy v soukromí hvězd profesionálního pelotonu, autentické reportáže, testy, trénink, tipy na cesty, pohled do historie

Kalendář 53×11 2016

Tituly uzávěrka objednávek
(podklady pro výrobu)
hotová inzerce
(elektr. podoba)
expedice
(prodej)
1/16 22. 1. 5. 2. 25. 2.
2/16 26. 2. 11. 3. 31. 3.
3/16 29. 3. 11. 4. 28. 4.
4/16 – speciál Giro 2. 5. 16. 5. 3. 6.
5/16 27. 5. 10. 6. 30. 6.
6/16 – speciál Tour 4. 7. 18. 7. 4. 8.
7/16 19. 8. 2. 9. 22. 9.
8/16 20. 9. 3. 10. 24. 10.

Periodicita

8 vydání včetně speciálů Tour de France a Giro d'Italia

Náklad

10 000 výtisků

Distribuce

  • 34 % předplatitelé
  • 10 % vlastní prodejní síť (specializované sportovní a cyklistické prodejny)
  • 56 % hromadná distribuce tisku

Speciál Giro d'Italia

číslo věnované druhému největšímu etapovému podniku sezony, vše o růžovém závod už necelý týden po jeho skončení! V prodeji od 3. 6. 2016

Speciál Tour de France

Speciální číslo TDF Jeden z nejoblíbenějších a nejprodávanějších výtisků vydavatelství je součástí ediční řady časopisu 53×11. V prodeji od 4. 8. 2016

53×11 elektronicky!

magazín 53×11 naleznete v elektronické podobě www.floowie.com, www.publero.com.
Vaše inzerce u nových čtenářů zdarma na PC, tabletech a mobilních telefonech!

Ceník inzerce 53×11 na vyžádání

Další formy redakční spolupráce dle individuální dohody.


Elektrokola – testy, trasy, ldé, technika, cestopisy

logo časopisu Elektrokola 2. ročník, náklad 8 000 výtisků

  • Jediný souborný zdroj nezávislých informací o elektrokolech
  • Zábavná časopisecká forma nejen o technice
  • Cyklotrasy, cestopisy, příběhy, rozhovory, zajímavosti, testy, technika

Co jsou Elektrokola

První tištěný časopis o fenoménu „elektrokola“ u nás, který zpracovává toto atraktivní téma a oslovuje jasnou cílovou skupinu.

Časopis připravuje osvědčený vydavatel se zkušeným redakčním týmem, pracujícím také na přípravě titulů Velo, Cykloturistika a 53×11.

Kalendář Elektrokola 2016

Tituly uzávěrka objednávek
(podklady pro výrobu)
hotová inzerce
(elektr. podoba)
expedice
(prodej)
1/16 19. 2. 4. 3. 30. 3.
2/16 29. 4. 13. 5. 1. 6.

Periodicita

2 vydání

Náklad

8 000 výtisků

Distribuce

  • 5 % předplatitelé
  • 10 % vlastní prodejní síť (specializované sportovní a cyklistické prodejny)
  • 85 % hromadná distribuce tisku

Profil čtenáře

časopis Elektrokola má za sebou první vydání, které vyšlo v roce 2015 a zatím nemá bližší údaje o čtenáři k dispozici

Elektrokola také elektronicky!

magazín Elektrokola naleznete v elektronické podobě www.floowie.com, www.publero.com.

Ceník inzerce 53×11 na vyžádání

Další formy redakční spolupráce dle individuální dohody.


Kontaktní osoba

• Marcela Labudová, inzerce@vpress.cz, mobil: 604 215 470


Soubory ke stažení

PDF Termíny, objednávky, dodání, parametry inzerce
v časopisech vydavatelství Vpress s r.o.
[PDF, 3244 KB]
DOC Objednávka inzerce VELO [DOC, 24 KB]
DOC Objednávka inzerce CYKLOTURISTIKA [DOC, 24 KB]
DOC Objednávka inzerce 53×11 [DOC, 24 KB]
DOC Objednávka inzerce Elektrokola [DOC, 15 KB]

Obsah dokumentu - rychlá navigace