Forza Pippo a Force

13.8.2018

Jedním ze zahraničních týmů, které se představily na Czech Cycling Tour, byla i prokontinentální italská Wilier Triestina. V týdnu před závodem zavítal týmu a management do Otrokovic, sídla firmy KCK Cyklosport. Ta je jedním ze sponzorů týmu, na jeho činnosti se podílí nejen finanční částkou, ale i jako dodavatel materiálu, konkrétně přileb v počtu 120 kusů a dvou stovek brýlí. Dalším spojením moravské firmy Dalibora Kmenty s týmem je značka kol, Wilier je vedle domovské Force pilířem její nabídky.

Při této příležitosti se konala v sídle firmy tisková konference, zástupci médií měli výjimečnou příležitost seznámit se nejen s fungování profesionálního týmu, ale i s jeho jednotlivými členy. Největší pozornosti se těšil samozřejmě Fillipo „Pippo“ Pozzato, jedna z ikon současného profesionální cyklistiky, jezdec s bohatou závodní minulostí, z níž jednoznačně vyčnívá jeho vítězství na Milan-San Remo v roce 2006, vítězné etapy na Tour de France a Giro d‘ Italia a mistrovský italský titul v roce 2009. Spolu s ním odpovídali i další členové týmu Ilia Koševoj, Edoardo Zardini, Luca Pacioni, Liam Bertazzo, Sebastian Schönberger a Simone Velasco.

Všichni potvrdili příjemná očekávání před domácím vrcholným podnikem, a to nejen pro krásy tuzemska a jeho tradičního nápoje. Přítomní si mohli udělat obrázek a počtu tréninkových i závodních kilometrů, jídelníčku jezdců a jejich snaze dodržovat pravidla vedoucí k optimální závodní váze a současně i slabostech pro „zakázané“ pochoutky jako pizzu, hamburgery či čokoládu. Otázky směřovaly i k otázce bezpečí, zejména v souvislosti s chováním diváků na nejen letošní Tour de France. Jezdci se shodli, že při náročných stoupáních vnímají pouze své přední kolo nebo zadní kol jezdce před nimi a situaci kolem sebe nemají šanci sledovat. Závodníci se také jednoznačně kladně vyjádřili k otázce použití diskových brzd, považují je za přínos i přes případné rozdíly v brzdných drahách pelotonu vybaveného jak klasikou, tak disky. Po autogramiádě a prohlídce prostor firmy se vydali jezdci týmu se svými fanoušky na vyjížďku.

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře

Menu