Úvod » Zprávy » Hlavní zprávy » Časopisy V-pressu každému zúčastněnému Do práce na kole
Hlavní zprávy

Časopisy V-pressu každému zúčastněnému Do práce na kole

Každý, kdo se zúčastní kampaně Do práce na kole, dostane do schránky jeden z časopisů našeho vydavatelství. Velo, Cykloturistiku a 53×11 dostanou v pátém ročníku soutěže na Do práce na kole někteří z obyvatel 25 českých a moravských měst.

Praha – Brno – Ostrava – Plzeň – Liberec – Olomouc – Ústí nad Labem – Hradec Králové – České Budějovice – Pardubice – Zlín – Karviná – Jihlava – Přerov – Jablonec nad Nisou – Znojmo – Uherské Hradiště – Břeclav – Nový Jičín – Kopřivnice – Jindřichův Hradec – Hranice – Otrokovice – Říčany – Nové Město nad Metují.

Tady všude šlápnou lidé v květnu do pedálů a budou soutěžit o hodnotné ceny v kategoriích pravidelnost, výkonnost, kreativita a cykloopatření. Firmy poskytující nejlepší podmínky zaměstnancům, kteří dojíždějí do práce na kole, se už tradičně utkají o titul cyklozaměstnavatel roku. Soutěž Do práce na kole pořádá pražská iniciativa Auto*Mat ve spolupráci s koordinátory z jednotlivých měs­t.

Usednout za řídítka kola a užít si kouzlo z jízdy mohou všichni zaměstnanci ze zmíněných měst a jejich přilehlých okolí. Zatímco v roce 2014 se do klání zapojilo 5768 účastníků z 912 firem a institucí, letos se díky nově zapojeným městům počty nejspíš vyšplhají výrazně výš. Zajistit si účast je jednoduché: stačí s kolegy sestavit 2–5členný tým a zaregistrovat se do konce dubna na stránce www.dopracenakole.net. Zapsat se do soutěže je možné již od 12. března. Vyplatí se to udělat co nejdřív, jelikož do konce března je startovné o víc než 20 % levnější, navíc prvních 200 registrovaných dostane ve startovním balíčku kromě trička ještě speciální sportovní sluchátka od firmy TDK.

Kromě tradičních květnových akcí je pro účastníky na tento rok přichystána i celá řada novinek. Například díky speciální emisní kalkulačce se dozvědí, kolik škodlivých látek ušetří s každým ujetým kilometrem nebo jaký vliv má změna jejich dopravního chování na životní prostředí a zdraví. „Do práce na kole není jen o sportu a zábavě s kolegy. Prvotním cílem je přispět k tomu, aby se naše města proměnila v místa příjemnější a zdravější pro život a lidé se víc zamýšleli nad tím, jaký vliv má jejich každodenní dopravní chování na životní prostředí. Letos bychom rádi na tento aspekt celé akce víc upozornili,” dodává Lukáš Eršil, manažer kampaně ze sdružení Auto*Mat. Osvětu v oblasti udržitelného rozvoje pomáhají už několikátým rokem v rámci soutěže šířit také zástupci nizozemské, dánské a americké ambasády, kteří v dubnu a květnu navštěvují tiskové konference a další úvodní akce soutěže v zapojených městech, kde se s místními politiky a veřejností dělí o zkušenosti v oblasti šetrné mobility, které doposud udělaly jejich země.

Pražští soutěžící si kromě emisní kalkulačky budou moci vyzkoušet také novou aplikaci pro chytré telefony, která ve vteřině dokáže nejen nalézt nejvhodnější cyklotrasu, ale do soutěžního systému automaticky zaznamená najeté jízdy a kilometry.

Mottem nastávající kampaně je „Do práce na kole ve vší parádě“. Vedle toho, že kolo je ekologické a praktické, může být i stylové. Upnutý cyklodres totiž zdaleka není nutnou proprietou městského cyklisty. Na kole je přece možné vyrazit v jakémkoli oblečení, včetně obleku či šatů a bot s vysokými podpatky, a přitom vypadat elegantně. „Z tohoto důvodu jsme oslovili mnohé české designéry, kteří se ve své tvorbě věnují i cyklooblečení a cyklodoplňkům, a ti věnovali do soutěže některé ze svých parádních kousků,” prozrazuje Iva Nevečeřalová, koordinátorka lokálních partnerů. Cyklo designové modely značky Segrasegra a batohy od Braasi, o které se bude i letos soutěžit, byly k vidění na módní cykloprojížďce a přehlídce na tiskové konferenci kampaně.

Kromě mnoha zajímavých cen, které lze vyhrát, získá každý účastník soutěže tradičně kvalitní designové triko z bio bavlny od tiskárny OP Tiger. Lidem po celé republice je rozveze generální partner soutěže TNT Express. S radostí představujeme také nové národní partnery: letos se jimi staly firmy ABRA Software a TDK Imation Europe. Soutěž mediálně podpoří Česká televize a vydavatelství V-press.

Více informací o soutěži, registraci, kategoriích a doprovodných akcí se dozvíte na www.dopracenakole.net.

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře