Spodní triko Moose VÝHODNĚ jen pro čtenáře časopisů

9.12.2014

Předplatitelé časopisů Velo a Cykloturistika jej mohou získat se slevou 500,–, tedy za pouhých 290,–.

Link na předplatné časopisů: http://www.ivelo.cz/predplatne/

Zesílená ramenní zóna – dodává odolnost výrobku při zvýšené zátěži, například při nošení batohu či kola. Podpažní odvětrávací zóna – umožňuje rychlé odvětrání nadbytečné vlhkosti v nejexponova­nějších partiích. Podpora hrudi – zajišťuje perfektní posazení výrobku v hrudních partiích. Boční stahovací zóna – zajišťuje především dokonalé usazení výrobku na těle. Ochrana břicha a žaludku – chrání před prochladnutím a přináší pocit dobré tepelné pohody. Zádová odvětrávací zóna – umožňuje rychlé odvětrání nadbytečné vlhkosti v nejexponova­nějších partiích. Zádová podpůrná zóna – podporuje usazení trička v zádové oblasti a mírným stahovacím efektem pomáhá zlepšit také celkové držení těla. Prodloužení zádové části – slouží zejména ke zvýšení tepelné pohody a termoizolačních vlastností výrobku. Elastický pas – zabraňuje vyhrnování výrobku a podporuje tím správné usazení na těle.

NoWet – jedinečné polyamidové mikrovlákno se zvýšenou schopností transportu nežádoucí vlhkosti pomáhá udržet pokožku suchou, čímž udržuje optimální mikroklima při zvýšené aktivitě a přináší pocit komfortu také při relaxaci po sportu.

Anatomický střih výrobku vychází z mapování rozměrů a svalových specifik lidských proporcí s přihlédnutím k rozdílům mezi tělesnou stavbou mužů a žen. Tím jsou střihem i funkčními zónami podpořeny různé tělesné funkce i problematické partie tak, aby celý výrobek perfektně sednul a zároveň přinesl vysoký uživatelský komfort a vynikající pocit při nošení. Speciální seamlessové techniky pletení umožňují efektivně zkombinovat různé typy funkčních zón do jednoho výrobku, kdy je možno některé části odvětrat pomocí lehké síťky a jiné naopak podpořit a ochránit hustší pleteninou v kterékoliv části trika.

Skutečné složení: 95% polyamid, 5% elastan Provedení: Pánské, Dámské Velikosti: S, M, L, XL, XXL

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře

Menu