LIV 2015: nová značka pro děvčata

15.7.2014
<p>Posilování dámské kolekce Liv v portfoliu Giantu šlo v posledních dvou letech jen těžko přehlédnout. Vyvrcholením tohoto procesu je úplné osamostatnění značky Liv v roce 2015. Liv nabídne ucelenou paletu dámských městských, silničních, cyklokrosových a horských kol, k tomu oblečení a doplňky. V některých zemích už vznikly první Liv Shopy a značka chystá řadu dalších projektů lákajících ženy do sedel. Cyklistika je mezi ženami stále populárnější a Giant přichází s maximální podporou.</p>

Na samotné filosofii produktů se naopak příliš nemění – Liv bude ženám nadále nabízet to nejlepší ve smyslu svého hesla 3F – Fit, Form, Function. Tato tři slova zahrnují vše od rámových geometrií zohledňujících anatomické odlišnosti přes mělčí řídítka, kratší představce a kliky, pohodlnější sedla, odlišnou grafiku, módní barvy propojené s designem oblečení až po specifickou práci s kompozitem zaručující výkon a pohodlí zároveň. To vše je k dispozici pro víkendové jezdkyně i pro závodnice jako je Marianne Vosová nebo Jolanda Neffová.

A aby bylo hned jasné, co si pod uvedeným představit, přispěchala značka Lliv s inovovanou kolekcí komfortní silničky Avail, holčičího protějšku Giantu Defy.

Liv Avail

Přestože Liv bude navenek vystupovat jako samostatná značka, kola budou nadále těžit ze zkušeností vývojářů Giantu. U kolekce Avail na to upozorňuje drobný nápis nad středovým pouzdrem. Také hierarchie jednotlivých řad a klíčové technologie zůstanou zachovány. Řada Avail tedy nabídne čtyři verze rámů – karbonový s integrovanou sedlovkou (Avail Advanced SL), dostupnější karbon s celokarbonovou vidlicí (Avail Advanced Pro), obdobný rám doplněný vidlicí s hliníkovým sloupkem (Avail Advanced) a hliníkový základ (Avail). Stejně jako v případě řady Defy využívají všechny úrovně zcela shodné geometrie.

Shodné jsou i základní konstrukční rysy – plošné nasazení kotoučových brzd u karbonových rámů a technologie Compliance Tuned Technology zahrnující komfortní sedlovku D-Fuse a vertikálně poddajnou zadní stavbu. Hlavová partie, spodní rámová trubka a řetězové vzpěry však vytváří velmi tuhou základnu jako stvořenou pro závodní nasazení. Závodní geny vyšším modelům dodává i nízká hmotnost – u rámu Advanced SL leží hodnota pod 900 g včetně integrované sedlovky.

Karel Kuchler

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře

Menu