Jak se dělají tretry

20.7.2012
<!-- Generated by XStandard version 2.0.0.0 on 2012-07-31T13:30:36 --> <p>Na závodnících v profesionálním pelotonu jižý jsou k vidění nové silniční tretry S-Works modelového roku 2013. Podrážku mají podélně rozdělenou na černou (vnitřní) a bílou (vnější) část. Bílá je výrazně měkčí a dává více prostoru a pohodlí malíkové hraně chodidla, černá je naopak extra tvrdá a efektivně přenáší sílu nohy přes kloub palce na pedál. Boty s asymetrickou podrážkou SL2 FACT jsou o 15% lehčí a o 13 tvrdší než minulé S-Worksy.</p>

Konstruktéři na novém modelu treter pracovali dva roky a testovali 37 prototypů, než dospěli k finální podobě těchto bot. Testoval je Greipel i Boonen, podílel se Andy Pruit, lékař, který je duchovním otcem Body Geometry. Zapínání mají na starosti dvě nezávislá kolečka Boa2, která jsou z boku nártu posunuta více nahoru a opět uvolňují měkčí část svršku na malíkové hraně. Prezentační materiály výrobce uvádějí, že při časovce na 10km je jezdec o 28 vteřin rychlejší jen díky pohodlí a přenosu síly v nových S-Works tretrách. Věřte/nevěřete, jsou skvělé, jsou krásné a jsou – tady.

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře

Menu