Úvod » Zprávy » Bleskovky » V Sokolově otevřen třetí Specialized Concept Store
Bleskovky

V Sokolově otevřen třetí Specialized Concept Store

Po dvou pražských značkových prodejnách se síť Specialized Concept Store rozrostla o další v Sokolově pod dohledem zkušených karlovarských prodejců, bratří Tomáše a Romana Vondráčkových, majitelů obchodu Cyklocentrum TVR. Včera byla ve zbrusu nové prodejně v ulici K. H. Borovského v Sokolově slavnostně přestřižena páska za účasti prominentních hostů, nových i staronových závodních protagonistů značky Specialized, silničáře Romana Kreuzigera a bikera Jaroslava Kulhavého, který prvně jmenovaného nedávno vystřídal na trůnu Krále cyklistiky.

Pro někoho může být překvapení, proč další Specialized Concept Store neotevřel své brány třeba v Brně, Ostravě či Hradci Králové, nebo, když jsme na západě Čech, v Plzni, ale Zdeněk Löffelmann, ředitel společnosti Specialized Eastern Europe, která za vznikem sítě cykloprodejen stojí, má logické vysvětlení: „Zájem by byl i jinde, ale jde také o splnění podmínek a o vztah ke značce. A bratři Vondráčkové, kteří jsou naši dlouholetí prodejci v Karlových Varech, pro Specialized dýchají.”

Specialized concept store Sokolov

Cyklistickou prodejnu provozují v lázeňském městě již od roku 1990, kdy krátce po listopadové revoluci vznikala v řadě měst obchodní síť Cyklocentrum. „Kola Specialized jsme začali prodávat již někdy v roce 1994, kdy snad v republice ani nebylo oficiální zastoupení značky a byli jsme rádi za každý kus, který jsme na prodejnu dostali. Spešlu věřím a myslím, že není na trhu momentálně lepší značka. Má výborný marketing, vlastní technologie, ať už jde o rámy, systémy odpružení či Body Geometry Fit, a obrovskou šíři sortimentu,” přibližuje Roman Vondráček, který také vysvětluje, proč si vybrali právě nedaleký Sokolov a otevřeli bikeshop na zcela novém místě blízko nákupního centra. „Především jsme si nechtěli sami sobě konkurovat a také máme hodně zákazníků za Sokolova, který zatím nebyl moc pokrytý. Chceme rovněž expandovat. Věřím, že můžeme naučit cyklisty z širokého okolí k nám jezdit pro Specialized a také hodně lidí i z Prahy v tomto regionu vlastní chatu. Uvažovali jsme také o prodejně v Karlových Varech, ale ta stávající už neodpovídá požadavkům moderní doby, jejíž nákupní standardy nastolily supermarkety. Proto jsme zvolili zcela nový obchod.”

Na 150 metrech čtverečních prodejní plochy tak naleznou zákazníci drtivou většinu sortimentu značky od kol až po přilby, obuv, oblečení a doplňky. Realizace prodejny trvala jen rekordní tři týdny a její charakter byl přizpůsoben požadavkům Specialized Concept Store.

(kh)

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře